A ladowanie masz w normie?Błędów nie ma żadnych
0
Wariuje wskazówka prędkościomierza
Rozpoczęte przez
DAREK_BIALY
, 08 lis 2008, 22:40
28 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2013 - 10:26
Kontrolka z TC zgasła, ale licznik dalej świruje i przeskakują mi kilometry gdy stoje w miejscu. Ładowania jeszcze nie zmierzyłem ale kontrolka przy zapłonie świeci potem gaśnie, podjade po sprzęt na garaż to zmierze i dam znać.
#23 OFFLINE
Napisany 13 października 2014 - 21:26
Witam. Mam ten sam problem. Jakieś pół roku temu wymieniłem podświetlenie zegarów na led. Niedawno jeden led zaczął migać, zdjąłem zegary żeby zobaczyć co tam się dzieje, ale nic podejrzanego nie odkryłem. Teraz dodatkowo jak odpalę Omkę i ruszę to prędkościomierz takimi "skokami" podbija prędkość, mimo że samochód stoi w miejscu aż dojdzie do końca zegarów (powyżej 220km/h aż wskazówkę gnie). Przejadę tak kawałek i prędkościomierz wraca do normy. Czy powodem tego może być migający led, czy coś innego ?
#24 OFFLINE
Napisany 14 października 2014 - 16:44
a wskazowke sciagales? wyjatkowo trudno ja ustawic dokladnie tak, jak ja zdjales....i to wlasnie jest glowna przycyzna.
#25 OFFLINE
Napisany 14 października 2014 - 19:29
brak dobrego kontaktu na wtyczce . wyjmij zegary i podoginaj piny (wsówki) i będzie git - u mnie temperatura rośnie na maxa ale po dociśnięciu zegarów po lewej stronie wraca do normy...
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#26 OFFLINE
Napisany 15 października 2014 - 11:12
Dzięki Koledzy jutro zwalę zegary i podoginam te wsówki, a co do wskazówki to nie, nie ściągałem jej. Nie ingerowałem w konstrukcję zegarów Oczywiście napiszę jaki skutek
Zwaliłem zegary, odgiąłem te wsuwki przy zegarach i... jest okej Dzięki za pomoc, bo było to dla mnie bardzo denerwujące pozdrowienia :hihi:
Zwaliłem zegary, odgiąłem te wsuwki przy zegarach i... jest okej Dzięki za pomoc, bo było to dla mnie bardzo denerwujące pozdrowienia :hihi:
#27 OFFLINE
Napisany 15 maja 2015 - 15:10
A ja mam jeszcze lepszy problem z obrotomierzem. Mianowicie jak włączają się wentylatory chłodnicy to wskazówka która normalnie chodzi jak należy opada do zera, jak włączę nawiew np na 4 to też opada do zera, jak włączam migacze to faluje jak żarówki się zaświecają. Nie wiem gdzie szukać problemu i od czego zacząć.
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 19 maja 2015 - 10:37
No widzisz, nie tak do końca, masy są , z silnika na karoserie, sprawdzone a oprócz tego poprawione, jest taki pająk z masami z boku.
Dlatego poniekąd szukam innej przyczyny niż masy. Chyba, że jednak gdzieś jakaś masa jeszcze jest?
Czy mogę prosić o listę miejsc, które należy sprawdzić i gdzie się znajdują?
Ponadto w dodatkowym info powiem, że przewody do świateł przy konektorach żarówek były dosłownie spalone stwardniałe, ze stopioną izolacją, ale to zostało usprawnione, i spalił się jej alternator jakiś czas temu.
Dlatego poniekąd szukam innej przyczyny niż masy. Chyba, że jednak gdzieś jakaś masa jeszcze jest?
Czy mogę prosić o listę miejsc, które należy sprawdzić i gdzie się znajdują?
Ponadto w dodatkowym info powiem, że przewody do świateł przy konektorach żarówek były dosłownie spalone stwardniałe, ze stopioną izolacją, ale to zostało usprawnione, i spalił się jej alternator jakiś czas temu.