Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dolot 2,5 v6 a 3.0 v6.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
69 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 15 stycznia 2014 - 14:26

Udało sie :D TPS ogarnięty a check jednak od czegoś innego wywaliło :masakra:

Dla potomności od razu napisze które kable trza zamienić żeby banglało puki pamiętam:)

niebiesko-czarny od listwy z brązowo-niebieskim przy kostce
brązowo-niebieski od listwy z brązowo-zielonym przy kostce
brązowo-zielony od listwy z niebiesko-czarnym przy kostce

Ogromne podziękowania dla ultera :kumple: który wytłumaczył mi co i jak :D
W wolnej chwili może sknocę jakiegoś manuala z przekładki:)

Dodany obrazek


#62 OFFLINE   micubussi

micubussi
  • 75 postów
  • Dołączył: 27-12-2013

Napisany 08 maja 2014 - 15:24

Czy krótki kolektor od x25xe pasuje na x30xe bez problemu i nie ogranicza mocy 3litrowki?

#63 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 maja 2014 - 15:29

Czy krĂłtki kolektor od x25xe pasuje na x30xe bez problemu i nie ogranicza mocy 3litrowki?



Z tego co Aros testowal to dlugi ma wiekszy zapas powietrza na zbutowanie auta. Dzwiek podobno tez jest inny ale osobiscie tego nie testowalem. Jezeli chodzi o montaz to oba doloty pasuja bez problemu.

Przed 97 3 litrowki mialy krotki dolot. Dopiero po 97 byl dlugi.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#64 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 08 maja 2014 - 15:35

Spokojnie będzie ci latał na krótkim dolocie :p Multiram sobie tylko otwórz na stałe...

Dodany obrazek


#65 OFFLINE   micubussi

micubussi
  • 75 postów
  • Dołączył: 27-12-2013

Napisany 08 maja 2014 - 18:12

Nie mam multi, zamierzam ala Mantzel'a zalozyc.
Nie bedzie strat na krotkim kolektorze?

#66 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 maja 2014 - 20:21

Nie mam multi, zamierzam ala Mantzel'a zalozyc.
Nie bedzie strat na krotkim kolektorze?


Nawet jak beda to nie odczuwalne.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#67 OFFLINE   BigiOTK

BigiOTK
  • 201 postów
  • Dołączył: 21-08-2011
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 11 maja 2014 - 12:28

w "swiecie" tuningu krótki dolot jest bardziej lubiany i o dziwo gdy już silnik jest coś grzebnięty to daje większy moment na krótkim dolocie.

Co do samej dupohamowni niema żadnej różnicy ;)

#68 OFFLINE   micubussi

micubussi
  • 75 postów
  • Dołączył: 27-12-2013

Napisany 12 maja 2014 - 21:04

Dzieki za odpowiedz. Cieszę się, że mój dolot będzie mógł ze mną zostać nawet po swapie na 3.0 lub 3.2.

Jest sens rozwiercić trochę te otwory tak żeby pasowały wielkością do kolektora czy jest to już zrobione wystarczająco sensownie?

#69 OFFLINE   BigiOTK

BigiOTK
  • 201 postów
  • Dołączył: 21-08-2011
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 13 maja 2014 - 09:12

możesz powiększyć te otwory ale nie przesadź ,żeby oringi miały sie na czym "opierać" ;)

#70 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 maja 2014 - 10:00

Nie ma to sensu. Najpierw trzeba by zaczac od powiekszenia wydechu, a nie dolotu.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2