0
Dolot 2,5 v6 a 3.0 v6.
Rozpoczęte przez
Adrian0000
, 22 paź 2008, 13:34
69 odpowiedzi na ten temat
#61 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 14:26
Udało sie TPS ogarnięty a check jednak od czegoś innego wywaliło
Dla potomności od razu napisze które kable trza zamienić żeby banglało puki pamiętam:)
niebiesko-czarny od listwy z brązowo-niebieskim przy kostce
brązowo-niebieski od listwy z brązowo-zielonym przy kostce
brązowo-zielony od listwy z niebiesko-czarnym przy kostce
Ogromne podziękowania dla ultera :kumple: który wytłumaczył mi co i jak
W wolnej chwili może sknocę jakiegoś manuala z przekładki:)
Dla potomności od razu napisze które kable trza zamienić żeby banglało puki pamiętam:)
niebiesko-czarny od listwy z brązowo-niebieskim przy kostce
brązowo-niebieski od listwy z brązowo-zielonym przy kostce
brązowo-zielony od listwy z niebiesko-czarnym przy kostce
Ogromne podziękowania dla ultera :kumple: który wytłumaczył mi co i jak
W wolnej chwili może sknocę jakiegoś manuala z przekładki:)
#62 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 15:24
Czy krótki kolektor od x25xe pasuje na x30xe bez problemu i nie ogranicza mocy 3litrowki?
#63 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 15:29
Czy krĂłtki kolektor od x25xe pasuje na x30xe bez problemu i nie ogranicza mocy 3litrowki?
Z tego co Aros testowal to dlugi ma wiekszy zapas powietrza na zbutowanie auta. Dzwiek podobno tez jest inny ale osobiscie tego nie testowalem. Jezeli chodzi o montaz to oba doloty pasuja bez problemu.
Przed 97 3 litrowki mialy krotki dolot. Dopiero po 97 byl dlugi.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#64 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 15:35
Spokojnie będzie ci latał na krótkim dolocie Multiram sobie tylko otwórz na stałe...
#65 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 18:12
Nie mam multi, zamierzam ala Mantzel'a zalozyc.
Nie bedzie strat na krotkim kolektorze?
Nie bedzie strat na krotkim kolektorze?
#66 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 20:21
Nie mam multi, zamierzam ala Mantzel'a zalozyc.
Nie bedzie strat na krotkim kolektorze?
Nawet jak beda to nie odczuwalne.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#67 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 12:28
w "swiecie" tuningu krótki dolot jest bardziej lubiany i o dziwo gdy już silnik jest coś grzebnięty to daje większy moment na krótkim dolocie.
Co do samej dupohamowni niema żadnej różnicy
Co do samej dupohamowni niema żadnej różnicy
#68 OFFLINE
Napisany 12 maja 2014 - 21:04
Dzieki za odpowiedz. Cieszę się, że mój dolot będzie mógł ze mną zostać nawet po swapie na 3.0 lub 3.2.
Jest sens rozwiercić trochę te otwory tak żeby pasowały wielkością do kolektora czy jest to już zrobione wystarczająco sensownie?
Jest sens rozwiercić trochę te otwory tak żeby pasowały wielkością do kolektora czy jest to już zrobione wystarczająco sensownie?
#69 OFFLINE
Napisany 13 maja 2014 - 09:12
możesz powiększyć te otwory ale nie przesadź ,żeby oringi miały sie na czym "opierać"
#70 OFFLINE
Napisany 13 maja 2014 - 10:00
Nie ma to sensu. Najpierw trzeba by zaczac od powiekszenia wydechu, a nie dolotu.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2