Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 td automat-trzęsie silnikiem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   slawek_corpse

slawek_corpse
  • 38 postów
  • Dołączył: 21-11-2007
  • Skąd: łask

Napisany 30 maja 2008 - 18:48

Witam i od razu mam pytanie do Szanownych Forumowiczów-od jakiegoś czasu trzesie mi silnikiem(najbardziej wtedy,gdy motor jest rozgrzany), a gdy wrzucę bieg wsteczny(skrzynia automatyczna)-motor potrafi nawet zgasnąć i pózniej przy ponownej próbie odpalenia gaśnie dalej-taka sytuacja występuje tylko w momencie włączenia biegu wstecznego.Czy przyczyną tego może być zużyta poduszka silnika lub skrzyni biegów???Na razie ignoruję ten problem,bo ostatnio robię mało kilometrów ale czuję,że w najbliższym czasie będę musiał odstawić wóz do naprawy :looz: miał ktoś podobny przypadek???Pozdrawiam-Sławek.
sławek_corpse

#2 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2008 - 21:48

slawek_corpse, mysle ze to nie ma nic wspolnego ze skrzynia tylko to wina pompy wtryskowej

#3 OFFLINE   Karolu!

Karolu!

    Vectra C gts

  • 251 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Plock/Wwa..

Napisany 30 maja 2008 - 22:35

znow sie tej pompy czepiasz co by sie nie dzialo to Ty na ta pompe:) chcialem zakomunikowac ze w silniku 2,5 td nie jest tylko pompa wtryskowa:)sklada sie on jeszcze z paru elementow:)a to ze gasnie to nie wina poduszki niestety..zaraz i tak pewnie Wujek powie cos od siebie wiec czekaj cierpliwie na porady:)
I'm flirt..

#4 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2008 - 22:46

Ja bym się też pompy przyczepił - sprawdź ciśnienia i szczelność układu paliwowego

Drugą rzeczą jaką bym obadał to dolot powietrza - czy aby nie ma dziurki albo nieszczelności



 


#5 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2008 - 23:32

A ja z kolei dla odmiany obstawię na wtyski, albo nastawnik. Jakie chwilowe spalanie pokazuję Ci komp.pokł. gdy występują objawy, o których piszesz?

#6 OFFLINE   slawek_corpse

slawek_corpse
  • 38 postów
  • Dołączył: 21-11-2007
  • Skąd: łask

Napisany 31 maja 2008 - 04:51

..dzięki za wszystkie odpowiedzi-jeśli chodzi o pompę wtryskową-to moja jest po regeneracji (naprawie)-za którą zapłaciłem 2300 zł i dostałem na nią-roczną gwarancję,po naprawie pompy-zrobiłem około 2-3 tys.km.Gdy odpalam auto rano,na zimnym silniku-to trzęsie nim jakby trochę mniej-też myślałem o nastawniku-tak jak jeden z kolegów-który wcześniej pisał-Moja Oma czasem potrafi zgasnąć-tylko w momencie wrzucenia"wstecznego" i próby jazdy do tyłu.Aż strach jechać do mechanika,bo gdy ostatnio u niego byłem-to przy odbiorze auta po naprawie-dostałem rachuneczek-2300 zł.Zwrócę też uwagę na spalanie w momencie-gdy auto następnym razem zgasnie.
sławek_corpse

#7 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 maja 2008 - 07:40

slawek_corpse, jedz tam gdzie Ci pompe robili bo to na 100% jej wina. Takie rzeczy sie dzieja wlasnie jak z pompa jest cos nie tak. Ostatnio pisal do mnie gosciu ze mu Oma gasnie jak na maxa kierownica skreci i mu powiedzialem ze ma pojechac do pompiarzy i.... oczywiscie mialem racje....

#8 OFFLINE   slawek_corpse

slawek_corpse
  • 38 postów
  • Dołączył: 21-11-2007
  • Skąd: łask

Napisany 31 maja 2008 - 14:22

..hej Rafi TD-dobrze że o tym tu napisałeś-bo ja również zupełnie niedawno zauważyłem,że w momencie gdy skręce sterem na maxa w prawo lub w lewo-coś jakby zaczyna rzęzić-słyszę jakiś dziwny dzwięk,a wcześniej tego nie było.I już widzę tego mechaniczka jak będzie się wykręcał,że to absolutnie nie z jego winy :roll:
sławek_corpse

#9 OFFLINE   Karolu!

Karolu!

    Vectra C gts

  • 251 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Plock/Wwa..

Napisany 01 czerwca 2008 - 13:57

ale nie mozna slepo wierzyc ze kazda awaria to od razu pompa!!moga byc wtryski itp..
I'm flirt..

#10 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 czerwca 2008 - 14:16

Karolu!, uprzedzam, specjalnie wam wydzieliłem temat na pogaduchy o pompach i innych pierdołach w dieslach - więc proszę cię abyś tu nie brudził tylko w tamtym temacie zostawił :police: - i bez dyskusji :p