Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dlaczego jadę lub dlaczego nie jadę na V Zlot OKP?


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
54 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 maj 2008 - 15:29

Jeśli czas i okoliczności zawodowe mi pozwolą to będę w sobotę.

#2 OFFLINE   Długi

Długi
  • 128 postów
  • Dołączył: 02-06-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 24 maj 2008 - 15:38

Jestem nowy w gronie klubowiczów OKP i chciał bym poznać wasze otoczenie a na zlocie będe już w piątek

#3 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 24 maj 2008 - 15:55

ArturL - czy to jest ankieta do gazetki szkolnej :?: :razz:

jade bo chcę... czy moze być inny powód... :looz:

#4 OFFLINE   żółwik

żółwik

    rastafaraj

  • 292 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: z domu

Napisany 24 maj 2008 - 16:47

nie jadę bo....
mam wyjazd do Zakopca.

Jest jeszcze kilka innych powodów ale nie róbmy z forum Bravo Girl :cool:

Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur. :eek:


Dodany obrazek

Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)


#5 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 maj 2008 - 19:21

nie podoba się nie pisać - o zamknięciu decyduje:

a) zakłądający wątek
b) moderator lub admin

Jak się komu nie podoba ten temat to nie pisze - i jeszcze jeden tekscik a będzie czerwono - wyczyściłem



 


#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 maj 2008 - 19:26

Jeśli czas i okoliczności zawodowe mi pozwolą to będę w sobotę.



jade zobaczyc znow wasze mordki :tere-fere: i napic sie :piwo: w doborowym towarzystwie :peace:




 


#7 OFFLINE   chomiczek

chomiczek

    Administrator

  • 15 postów
  • Dołączył: 22-06-2015
  • Skąd: Wadowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 maj 2008 - 18:16

nie jadę.. przez piep***** fenicjan ;)

naprawdę mam wielką ochotę się pojawić.. może uda mi się, że będę wracał z trasy w piątek gdzieś przez okolice ślesina i zostanę na chwilę..

#8 OFFLINE   siwy873

siwy873

    Byly klu.owicz - do czasu

  • 526 postów
  • Dołączył: 22-03-2008
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 maj 2008 - 18:46

ja niestety finanse..:( i nie dam rady sie zjawic.. zebym nie wiem jak chcial..:(moj zlot poszedl w tylnia szybe w omce..:(

#9 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1590 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Susz / Gdańsk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 maj 2008 - 19:37

nie mam prawka, ani już nawet omegi... :(:(:(

ale kedyś się na pewno pojawię, choć na chwilkę ;)

#10 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 maj 2008 - 19:41

A ja jade bo chce !
Bo atmosfera na zlotach jest z...sta :ok: , bo ludziska się dobrze bawią ( no ja zawsze ) bo mam kupe znajomych z którymi chcę się spotkać itd... i na koniec bo to jest mój klub i zawsze będę uczestniczył w jego życiu bez względu jakim autem będę jeździł :driver:

:piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2: :piwo2:

#11 ONLINE   Gosia

Gosia
  • 1146 postów
  • Dołączył: 11-09-2007
  • Skąd: GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 maj 2008 - 20:07

A ja jade bo chce !
Bo atmosfera na zlotach jest z...sta :ok: , bo ludziska się dobrze bawią.....


Świetnie to ująłeś :ok: , ja wprawdzie nikogo nie znam oprócz gdańskich mordek ,ale z przyjemnością poznam też i inne mordki :grin:

#12 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 maj 2008 - 20:08

a ja jade bo tak trza

#13 OFFLINE   Karolu!

Karolu!

    Vectra C gts

  • 251 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Plock/Wwa..

Napisany 25 maj 2008 - 20:52

a jest 50/50m:P jak ogarne co ze szkola to podlece na sobote na taki maly patrol zobaczyc czy tylko mi rdzawka pod uszczelka sie pojawila:P
I'm flirt..

#14 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 maj 2008 - 21:21

A ja jade bo chce !
Bo atmosfera na zlotach jest z...sta :ok: , bo ludziska się dobrze bawią.....


Świetnie to ująłeś :ok: , ja wprawdzie nikogo nie znam oprócz gdańskich mordek ,ale z przyjemnością poznam też i inne mordki :grin:



a ja jade bo znam mordki wielkopolskie :mrgreen: (piliśmy :piwo: ), warszawskie :mrgreen: (piliśmy :piwo: )
więc teraz trzeba poznać mordki z innych regionów :mrgreen: polski (będziemy pić :piwo: )

#15 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 maj 2008 - 21:21

ja wprawdzie nikogo nie znam oprócz gdańskich mordek ,ale z przyjemnością poznam też i inne mordki


Moją mordke masz w avatarku :jezor: a inne też są takie pikne :smiech: :smiech: :smiech:

#16 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 maj 2008 - 21:21

Nie jade bo:
-za daleko
-brak czasu ( trzeba liczyc 2-3dni)
-15 MC coreczka, ktorej na zlot nie wezme a tez z nikim niezostawie na 2 dni.

Zaluje, ze nie bedzie mnie na zlocie, ale licze , ze moze uda sie kolejny zlot zrobic troche bardziej w centralnej polsce.

#17 OFFLINE   db_77

db_77
  • 19 postów
  • Dołączył: 01-10-2007
  • Skąd: Rzgów k/Łodzi

Napisany 25 maj 2008 - 21:27

Cześć... jeśli tylko dostaniemy z żonką wolne w pracy to przyjeżdzamy...
Lepiej zrobić, i żałować, niż żałować, że się nie zrobiło.

#18 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 maj 2008 - 23:39

Świetnie to ująłeś :ok: , ja wprawdzie nikogo nie znam oprócz gdańskich mordek ,ale z przyjemnością poznam też i inne mordki :grin:

No nie przesadzaj. Ja cię jeszcze pamiętam :cool:

#19 ONLINE   Gosia

Gosia
  • 1146 postów
  • Dołączył: 11-09-2007
  • Skąd: GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 maj 2008 - 05:06

No nie przesadzaj. Ja cię jeszcze pamiętam :cool:


Ale plama , sorki :pad: :pad: , do znanych mi mordek gdańskich dokładam znaną mi mordkę gmurawska :grin: :piwo:

#20 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 maj 2008 - 07:50

A ja jade bo chce !
Bo atmosfera na zlotach jest z...sta :ok: , bo ludziska się dobrze bawią.....


Świetnie to ująłeś :ok: , ja wprawdzie nikogo nie znam oprócz gdańskich mordek ,ale z przyjemnością poznam też i inne mordki :grin:


ja też na pierwszym (formalnie drugim) zlocie nikogo nie znałem :D ale od czegoś trzeba zacząć :D