chyba nie chciałbyś raczej radia bez RF-gain....
- i tak należy patrzeć - o ile jest się w posiadaniu anteny lepszej niż hustler- sorry ale to po prostu najbardziej wciskane przez sklepy i najbardziej popularne gówno - ale jak to mówi jeden z kabaretów "ale działa" - oczywiście działa... i tyle(ja dodam mają niezłe przebicie $). Swojego czasu wciskali LEM-a blisko 2metry i GP-50 - koszmar strojenia.
z drugiej strony po co komu antena 7/8 fali wystrojona na SWR1.o odbierająca z 30km. (bo tak mam z czasów kiedy niebyło tel. komórkowych.
) i tak kręci sięRF-gain i squelch do potrzeb na trasie boASC się nie sprawdza -bo po paru godzinach w aucie zaczyna się mieć dość słów na ch. i k. i oja pier... ty parówo zaj. i oby ci ch. w d...
ty jeb... kur...
brrrr.....
Obecnie nie potrzeba radia z tzw. "wysoką selektywnością" czyli hiper supermarkowegoi w ogóle o TOP parametrach, bo i tak KAŻDY gada na 19' pomomo opieprzania przez innych.
po cholerę komu inne kanały? Przydaje się radio z funkcją podsłuchu na kanale 19' (((a CB mam od bez mała 20lat. mam leg. PAR mogę udowodnić.)))
Dodam MAM i JEZDZĘ. choć kierowcą zawodowym nie jestem.
Więc kupujcie to na co Was stać i co się podoba i co pasuje bo wszystkieradia sądobre kiedynadajesię TYLKO na 1dnym, kanale. Obecnie wszystkie radia są dobre technicznie a i tak ZWSZE
! dowiecie się co się dzieje na drodze. Bez względu na to, czy antena ma zasięg 50m czy 100km. zcy 5ccm czy 3m.
A fizyczna wielkość radia akurat znaczenie ma - w zależności od pomysłu gdzie je zakitrować w aucie i tyle. Ja planuję kupić Dżonego - bo zmieści mi się w podłokietniku. I tyle - bez filozofii. Jutro przymierzę jeszczeharrego właśnie z ASC -bezsensownym.
A president bo mniej się psuje niż inne.