Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

składki OC


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   buziak18

buziak18
  • 6 postów
  • Dołączył: 25-02-2008
  • Skąd: śląsk

Napisany 25 lutego 2008 - 14:24

Mam taki poważny kłopot.
Odziedziczyłam w spadku 2 samochody ( stary Polonez i Renault dostawczy także stary) oraz dwie przyczepy ( jedna kempingowa i mała przyczepka).
Jak się okazało właściciel nie opłacał składki OC od średnio 2000 roku.
Co mam zrobić w tym przypadku???
Chciałabym to wszystko wyrejestrować i choćby zezłomować ale w tym przypadku muszę opłacić zaległe składki.
Czy da się to jakoś ładnie i prawnie ominąć???
Aha no i oczywiście nie ma żadnych przeglądów bo wszystkie te maszyny stały przez te 8 lat w garażu!!!.
Może macie jakieś pomysły?? bo ja jestem zielona w tym temacie.

pozdrawiam
:)

#2 OFFLINE   kubol

kubol
  • 69 postów
  • Dołączył: 11-11-2006
  • Skąd: PN na ulicach PO

Napisany 25 lutego 2008 - 14:27

Ja w takim przypadku odmówiłbym przyjęcia spadku, za dużo problemów :roll:

#3 OFFLINE   Robertos

Robertos
  • 318 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Jasienica Mazowiecka

Napisany 25 lutego 2008 - 14:41

Czy da się to jakoś ładnie i prawnie ominąć???

Podejżewam ,że nie ominiesz tego .Trzeba będzie opłacić wszystkie zaległe składki.
Jednym słowem otrzymałes problem a nie spadek :neutral:

#4 OFFLINE   buziak18

buziak18
  • 6 postów
  • Dołączył: 25-02-2008
  • Skąd: śląsk

Napisany 25 lutego 2008 - 14:52

Teoretycznie tak właśnie mogłam zrobić ale są także inne cenne rzeczy których nie chciałam się pozbywać.

A czy wiece może gdzie powinnam się dowiadywać jakiego rzędu są to kwoty do uregulowania??? No i wogóle gdzie to załatwiać??