Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z hamulcami po swapie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mejtun

mejtun
  • 15 postów
  • Dołączył: 14-05-2017
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 lutego 2024 - 19:39

Rok:2000
Silnik:2.5v6
Grupowicze, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnozie układu hamulcowego bo już skończyły mi się pomysły...
A więc Opel Omega 2.5 v6 2000r
Zmieniłem hamulce z serii na zaciski od W203 brembo 4 tłoczki i tarcze 360mm od audi a8
Problem jest w tym że cały czas zbiera mi tylko wewnętrzną cześć klocka... Z obydwu stron to samo
Założyłem nowe tarcze nowe klocki nowe przewody hamulcowe bo już w sumie tego wymagały
Problem jednak zostaje ten sam
Rozpołowiłem zacisk od strony odpowietrznika jest drożny, tłoczki wciskają się palcem, są czarne kompozytowe
Stwierdzam chyba sam sobie że wina musi leżeć po stornie pompy hamulcowej, agregacie abs albo serwie?
Nie mam już pomysłów co i jak diagnozować
Zanim ktoś napisze że za duży zestaw czy coś to dodam, że układ jest w stanie spokojnie obsłużyć 6 tłoczkowe zaciski z porsche przód i 4 tłoczkowe również z porsche tył
Czekam na jakieś Wasze pomysły może ktoś mnie nakieruje gdzie pogrzebać...



#2 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 lutego 2024 - 12:45

A adapter do tych zacisków masz pasujący? Może w tym problem?



#3 OFFLINE   mejtun

mejtun
  • 15 postów
  • Dołączył: 14-05-2017
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 lutego 2024 - 13:09

Zdjąłem to z takiej samej omegi z tym że 3.2, może pompa DX ma inną wydajność albo pompa hamulcowa, bo tam był tył wentylowany