Rok:1997
Silnik:X20XEV 2.0 16v 136KM
Witam.
Zakupiłem silniczek krokowy oraz separator oleju (odma), silniczek wymieniłem,przepustnicę zdemontowałem i wyczyściłem jednakże obroty nadal falują i śmiem twierdzić,że po wymianie krokowca na nowy jest gorzej niż gdy Omega pracowała na starym silniczku krokowym. Aktaulnie po wymianie krokowca obroty wahają się od 1000 obr/min do około 2000 obr/min. Na starym krokowcu obroty falowały na zimnym silniku od 500 obr/min do około 800-1000 obr/min.
Przeglądając forum znalazłem podpowiedzi dotyczące lewego powietrza (tego jeszcze nie sprawdziłem ,choć wydaje mi się ,że faktycznie coś syczy pod maską)
Moje pytanie brzmi czy po wymianie silniczka krokowego i po zdemontowaniu przepustnicy trzeba je jakoś zaadoptować? W jakimś temacie przeczytałem,że po wymianie krokowca oraz przepustnicy trzeba zaadoptować ,w tym celu trzeba 3x przekręcić kluczyk na zapłon na 15 sekund,a potem odpalić auto i przejechać około 10 km.. zrobiłem tak ale obroty falowały... Jakieś rady co do tego tematu?
Druga sprawa.. kupiłem odmę olejową jednakże nie mam zielonego pojęcia gdzie ona może się znajdować, czy jest możliwość wymiany odmy w warunkach domowych?
To jest takie pudełko z filtrem w środku. Gdzie to się dokładnie znajduje?
https://allegro.pl/o...jM0ZDJiNDY3MzE=
Edytowany przez Rafalsw, 09 maja 2021 - 11:07.