@pb923 zapytam z ciekawości - ile śrub odkręciłeś przy sworzniu żeby odłączyć wahacz od zwrotnicy?
Przybek daj spokój, to jest jakiś młotek. Bierze się za robotę a nie wie w którą stronę nakrętki odkręcać,połowę samochodu rozebrał do wymiany wahacza. Zaraz się okaże że za dwa miesiące będzie to samo, bo zawieszenie było odprężone przy skręcaniu.
u mnie zeby odkrecic srube sworznia wachacza przeszkadzala mi ta sruba na dole z tylu zeby prosto wlozyc klucz no to nie wiem czy ty masz inna konstrukcje czy jak a pan rob33 pewnie spuscil sie piszac.
Z takimi tekstami to sobie w domu wyjeżdżaj,bo za młody dla mnie jesteś chłopczyku, na drugi raz najpierw sobie trochę poczytaj na temat wymiany elementów zawieszenia,a nie robisz to od d*py strony, Tyle w temacie,