Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Naprawa Omegi - części


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   luka628682

luka628682
  • 73 postów
  • Dołączył: 06-11-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 marca 2017 - 09:19

Jeśli chodzi o dobry sklep internetowy z częściami to polecam www.aparts.pl mają większość części w dobrych cenach, duży wybór.

Przy zakupie powyżej 200 zł wysyłka jest gratis, po wpisaniu kuponu rabatowego można liczyć na mały rabat.

Ja natomiast polecam kupić amortyzatory bilstein, są nie co tańsze od sachs, a jakością nie odbiegają od oryginału.

Natomiast odradzam kupowanie "tanich okazji" amortyzatorów chińskich na promocji za 56 zł za sztukę.

 

Ja kupiłem tuleje wahacza febi z przodu i z tyłu. Pół roku temu założone, na razie dają radę. Jak wytrzymają z 10 tys w ciężkiej klusce to będę zadowolony. Końcówki drążków trw.

 

Zakładanie używanych tarcz "w dobrym stanie" to nie jest dobry pomysł.


Edytowany przez luka628682, 06 marca 2017 - 09:31.


#22 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 06 marca 2017 - 11:43

Motostacja.pl tylko nie bierz taniej wysyłki bo 2 tyg. będą szykować...


Dodany obrazek


#23 OFFLINE   Oma669

Oma669
  • 40 postów
  • Dołączył: 22-02-2017
  • Skąd: Rychliki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 marca 2017 - 13:17

Przy moim zakupie na motostacji będę miał darmową wysyłkę. A większość części zamawiam na somad.pl

#24 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 22 marca 2017 - 09:48

Ja kupiłem na przedniej osi tuleje meyle i sworznie febi. Mineło 4 lata, 40tyś km i przednie tuleje całkiem rozwalone, tylne prawie dobre i sworznie dobre. Szukam jakichś lepszych tuleji, co polecacie? Dodam że jeżdze bardzo szybko i najczesciej po drodze nierownej, po której bardzo często wyciągam 180, 200 i pare razy ponad to. Wiem że lesjoforce najlepsze ale 3 razy droższe. Wiele osób mówi, że warto. Tak samo w nowych autach są tuleje, które 100 tyś bez problemu wytrzymują, jezdziłem też od nowości kangoo 1.2 16 V moim stylem i zawieszenie wytrzymało 140tyś i 12 lat.



#25 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 marca 2017 - 18:54

lemfolder

duża z bmw

 

nie spodziewaj się że wytrzyma więcej niż 100tys, omega to ciężkie auto i części fabrycznej wytrzymałości nie kupisz



#26 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 marca 2017 - 23:12

nie ma szans na 100kkm
nawet 50 to optymizm
chyba ze poli

#27 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 marca 2017 - 23:14

poli sroli, nie w omedze

20tys i od nowa zabawa



#28 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 marca 2017 - 23:24

gówno prawda

#29 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 marca 2017 - 21:59



#30 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 marca 2017 - 18:05

Czyli wychodzi że poli to gówno. Ile wytrzymały
Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

#31 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 marca 2017 - 21:17

20 tys

Skit wymienił po 12tys bo też szlag je trafił



#32 OFFLINE   wlasciciel

wlasciciel
  • 138 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 marca 2017 - 21:43

Ja mam założone duże poli a małe lema.. Zrobiłem około 50 tys w dwa lata.. Ostatnio byłem na przeglądzie i zero luzu. Auto lekko nie ma, ale może dlatego sie trzymaja że jeżdżę na balonach 15"

Ps. Miałem te z bmw lema i wytrzymały rok, niecałe 30 tys. Więc narazie poli wygrywa.

Edytowany przez wlasciciel, 24 marca 2017 - 21:45.


#33 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 19 kwietnia 2017 - 10:45

Panowie, jaki drążek kierowniczy poprzeczny wchodzi w grę oprócz lemfordera. W somad.pl jest aktualnie NK SBS, Ruville i Delphi w podobnej cenie. Poprzedni średniej półki drążek zaraz po wymianie zaczął stukać ale pospawali go i już 5 lat jezdze, ale od roku już mocno go słychać kręcąc kierownicą na postoju i wybite końcówki są. Ale suma sumarum ze 60tyś na nim przejechane, nie wiem czy warto dokładać do lemforder..



#34 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 kwietnia 2017 - 19:43

jak pospawali :blink:

 

 

sidem jest ok jakościowo



#35 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 20 kwietnia 2017 - 14:12

Nie wiem co spawali bo kolega mial przedtem ta omege. A ten wspornik drazka to czesto sie wybija, trzeba go wymienić? Czy trzymajac za niego reka a druga osoba szarpie kierownica wyczuje sie luz?

#36 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 20 kwietnia 2017 - 16:52

Podnieś auto od strony pasażera i poruszaj prawo lewo jeśli się rusza to będzie widać ze to on

#37 OFFLINE   bober41

bober41
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 01 marca 2018 - 17:38

Witam wszystkich

Muszę zezłomować moją starą Omegę 2.0 16V 136 KM. Obecnie posiadam Omegę 2.2 16V 144 KM. Co warto z niej wyciągnąć, co będzie nadawać się do aktualnej Omegi? Lub co warto sprzedać?
Z góry zaznaczam, że sprzedaż całości odpada, podobnie jak remont - tylko złom.

 

Jednocześnie przepraszam za podpinanie się pod temat - z niewiadomych przyczyn nie mogę założyć tematu!



#38 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 01 marca 2018 - 21:22

Jedynie elementy zawieszenia i napędu możesz zostawić bo podejda, choć też nie wszystkie