Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Car Audio Własnej Roboty - Porady


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   siwy873

siwy873

    Byly klu.owicz - do czasu

  • 526 postów
  • Dołączył: 22-03-2008
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 maja 2008 - 22:34

Witam Postanowiłem Ze Założę taka porade od czego zacząć i na czym skończyć Jesli Moderator Uwazaz Ze trzeba by bylo przekleic ten temat to prosze moim zdanie powinien byc tutaj.

Opis oparty na omedze B Caravan 94 rok

A Wiec Zaczynamy :
co potrzebujemy :

1. 6 metrow kabla <+>
2. 2 metry kabla <-> 2 metry dlatego zeby bylo mozna go ladnie pod wykladzina polorzyc i swobodnie modz przesuwac subwoofer
3. 6 metrow kabla RCA - RCA (Chinch - Chinch) Stereo
4. 6 metrow Kabla sterujacego Aby Wlanczac Wzmacniacz Zdalnie
5.Duzo Cierpliwosci i wiary w to ze sie uda.. :ksiadz:

tu mamy schemat jak to wyglada :


Dodany obrazek



a wiec zaczynamy od maski i przewodu plusowego
Przebijamy sie w miejscu gdzie przechodzi linka od maski uszczelke najlepiej wyjac wogole bo zakonczonej pracy zalac to silikonem

wchodzimy tu :


Dodany obrazek



a wychodzimy tu



Dodany obrazek




aby zauwarzyc kabel najlepiej zdjac ten karton z pianka albo go odgiac i zdjac podnurzek odkreca sie go 2 srubami jedna zaraz za wajcha od maski a druga pod korytem po odkreceniu koryta i uniesieniu go staje sie ona widoczna

aby odkrecic koryta w ktorych ida wiazki kabli z instalacja wozu nalezy zdjac nasadki ze znakiem opla <podwarzyc plaskim srubokretem>



Dodany obrazek

z przodu jest ten plastik troche dluzszy
odkrecamy wszystkie sruby ktore ujawia sie naszym oczom po zdjeciu zaslepek

Dodany obrazek

i potem przod

Dodany obrazek

po odkreceniu sruby ktora jest najblirezj przodu auta podnosimy koryto i widzimy druga z dwoch srub od podnurzkapo odkreceniu wkladamy przewod plus i przewod zdalnego wlanczania pod koryto i jedziemy az do konca koryta az pod tylnie siedziska siedzisko podnosi sie po pociagnieciu raczki ktora wystaje z pod siedziska kladziemy kable do bagarznika i zostawiamy

na wysokosci fotela kierowcy wyciagamy lekko kabel plusowy i nacinamy lekko izolacje kabla tak zeby nie przeciac przewodu rozciagamy lekko izolacje aby miec dostep do golego drutu i odcinamy 60 cm kabla od zdalnego wlanczania owijamy w okolo wczesniej nacietej izolacji tak aby kabel zdalny dotykal golego drutu miedzy nacieciem izolujemy cale to zdarzenie i wsadzamy spowrotem pod koryto i w ten sposub mamy polorzony plus i dwa kabe zdalnego wlanczania <ja mam tak zrobione i nie meczy mnie to>zakladamy na koniec dolaczonego 60centymetrowego przewodu przelocznik 0-1 a drugie koniec do przewodu zdalnego sterowanie ktory idzie dalej do bagarznikaprzelacznika zabudowywujemy w jakim pudelku i pudelko przykrecamy w dowolnym miejscu pod siedzeniem <jak tak wole bo tego nie widac>kabel zdalnego wlanczania podlanczamy do pozycji <REM> w wzmacniaczu do pozycji <GDN> podlanczamy Mase a do <+12v> podlanczamy przewod od akumulatora <+>po przelorzeniu kabli plusowych i zdalnego wlanczania skrecamy podnurzek i potem koryto w tej kolejnosci jak pisze <inaczej sie nie da> :wink: zakladamy oczka na konce kabla <+> i podlanczamy do Akumulatora i Wzmacniacza i robimy przelacznik na <0> aby plus nie byl dopuszczony do wzmacniacza podczas podlaczania przewodu <-> na przewod <-> takze zakladamy oczka ikladziemy przewod ladnie pod wykladzinei jedziemy az do schowka po lewej stronie wkladamy kabel do schowka i otwieramy mala klapke przed schowkiem gdzie mamy dostep do lampy odkrecamy srube ktora trzyma lampe scieram lakier z tego miejsca aby oczko na koncu kabla mialo styk z blacha nie z lakierem przekladamy srube przez oczko i dokrecamy tak oby oczko sie nie ruszalo po przykreceniu mozna starte miejsce i srube popryskac sprayem w celu <konserwacji> zeby rdza niewchodzila na starte miejsce zamykamy schowki i zasilanie polorzone cieszymy sie dzialajacym wzmacniaczem :wink:

teraz czas na przewod ( Chinch - Chinch ) = RCA-RCA

odchylamy oparcia tylniej kanapy i przekladam przewod tak aby niebyl on naciagniety kladziemy go na siedzisko i zamykamy oparcia spowrotem nastepnie podnosimy siedzisko i widzimy koniec koryta wkladamy powoli kable pod koryto i kladziemy go na podlodze pod kanapa dopychamy siedzisko i zaczynamy odkrecac korytotak samo jak po stronie kierowcy przekladamy kabel pod korytem az do samego przodu odkrecamy plastik tak samo jak podnurzeki kladziemy kabel pod tym plastikiem potem pod schowkiem jest znow karton z pianka od wewnatrz na samym koncu jest szpara w ktora wpychamy przewod jest on wtedy niewidoczny i przechodzi do kokpitu lapiemy koncowke przewodu RCA i wpychamy go od konca plastiku patrzymy we wnece od radia kiedy nam sie ukarze wsadzona tam koncowkaukaze sie po prawej stronie wneki od radia przy takim <umnie zielonym> wezyku wtedy wyciagamy i podlanczamy do radia a jak podlaczyc niefabryczne radio aby bylo dobrze mamy to opisane przez kolege GISKARD w tym temacie radio nie fabryczne

po podlaczeniu radia i przewodu RCA-RCA przeciagamy go maksymalnie do tylu i nadmiar wyciagamy az do bagarka aby przewod sie nam od wzmacniacza nie odlanczal przy przesuwaniu subwoofera nastepnie skrecamy wszystko zaczynajac od plstiku z boku ktory mamy po prawej stronie nug < brat podnurzka> potem koryto zaslepki i ieszymy sie dobrze grajacym Wlasnej produkcji Car Audio ja ze swojego jestem zadowolony Mam nadzieje ze ta porada sie komus przyda..
Pozdrawiam Siwy873