Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Duzo jezdzi, a nikt nie przerabia 2,5TD silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
50 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 20:07

zerg, źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to, że w omegach montowali dwa rodzaje M51:
U25TD 2499cm3 115 KM 260 NM
X25TD 2497cm3 130 KM 250 NM

Podniosłem moc i teraz jest lepiej bardziej elastyczny chos dymi

Jak masz nie sprawny silnik i na dodatek zrobiłeś chip tuning u AUTOSEBY (który nie jednen silnik i turbine ma na sumieniu :lol:), to się nie dziw, że auto kopci, ale kopcenie to dopiero początek problemów :mrgreen:

P.S. Po wzbogaceniu mieszanki auto zawsze będzie delikatnie kopcic.

Zadałem pytanie czy ktos ma takiego chipa w 2,5 TD i czy ma podobne problemy z kopceniem .

Przeglądałeś forum więc wiesz, że paru użytkowników ma 2.5TD po chipie. Nie odpisują, bo Cię olewają. Nikt nie będzie udzielał rad wyszczekanemu burakowi, który kupił zdezelewonago grata, zrobił pseudotuning za 600zł i ma pretensje do wszystkich, że mu auto kopci :lol:

#42 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 sierpnia 2008 - 20:30

Przeglądałeś forum więc wiesz, że paru użytkowników ma 2.5TD po chipie. Nie odpisują, bo Cię olewają. Nikt nie będzie udzielał rad wyszczekanemu burakowi, który kupił zdezelewonago grata, zrobił pseudotuning za 600zł i ma pretensje do wszystkich, że mu auto kopci



po pierwsze nie jestem burakiem lolku ! I nie robie tuningu w aucie typu opel omega bo to wies ! Podniosłem moc samochodu bo na takie autko 130 KM seryjnie to bardzo mało !

#43 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 20:36

:smiech: :smiech: :smiech: zerg, zaraz bedzie czerwono radze wam sie uspokojic a wlasne poglady miedzy soba wymieniajcie na PW a nie zasmiecacie forum to pozadna knajpa

#44 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 sierpnia 2008 - 20:43

Dokładnie jak piszesz. Tylko ze ja prosze o pomoc przy jednostce TD z chipem a pan kogut jak ma inny model to niech poszuka w innym temacie.

#45 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 sierpnia 2008 - 21:23

silnik 2.5 td i 2.5 DTI 24V jeden ten sam złom. Jeden i drogie sie psuje.
A kolega kogut bedzie kwiczał jak pompa padnie. Jak padnie to mozesz sie odezwac naprawie za 3 tys zł :)
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#46 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 21:35

Kogut i Zerg jeszcze jedna wycieczka osobista na forum i dostaniecie po ostrzezeniu.

#47 OFFLINE   arielekb

arielekb
  • 352 postów
  • Dołączył: 01-11-2007
  • Skąd: lubin

Napisany 13 sierpnia 2008 - 21:54

ja ma po chpie od autoseby i nic nie kopci wiec nielugo twiom bedziemy sie golic jak pojdzie zyletki

#48 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 23:55

silnik 2.5 td i 2.5 DTI 24V jeden ten sam złom. Jeden i drogie sie psuje.


..nie zupełnie to samo. 2.5 TD 12v M51 ma pośrednią komorę spalania, a 2.5 DTI 24v M57D25, to już bezpośredni wtrysk typu common rail I generacji, dwa wałki rozrządu i turbo z wirnikiem VTG. :twisted:
Za to X30XE słynnie z bezawaryjności, ciekaw jestem tyklo czemu obecnie zamiast tej jakże udanej i bezawaryjnej jednostki montuje się Z32SE? :smile: Wszystkie silniki się jednakowo sypią :wink:

kolega kogut bedzie kwiczał jak pompa padnie. Jak padnie to mozesz sie odezwac naprawie za 3 tys zł

już przerabiałem temat pompy wtryskowej, i wtryskiwacze też już regenerowałem.. i jakoś żyje :o

arielekb, o "fachowości" AUTOSEBY mówiono już nawet na TVN TURBO jak koleś się żalił, że mu w A4 wał korbowy poleciał :driver:

A4
Passat B5

#49 OFFLINE   Karolu!

Karolu!

    Vectra C gts

  • 251 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Plock/Wwa..

Napisany 14 sierpnia 2008 - 13:36

Kogut co mowiono> a jak sie wypowiadaja o kims innym? nie mozna opierac sie na opinii ze komus cos sie rozjebalo..jak mial scierwo tak sie stalo...ja znam goscia osobIscie dobrze kmini i ogarnia ma hamownie a mapy sam pisze nie zamierzam nikogo przekonywac do fachowosci jego ale ja znam duzo pojazdow ktore lataja dobrze a cena jego jest bez konkurencyjna!! wierz lub nie ale np.Panowie z VTg leca na gotowych programach do tdi nie jest sztuka zostac krolem tDi i zrobic cos np. z vw Ajm 1,9:P
a i radzil bym poglebic swoja wiedze jak juz jestescie takimi KReatorami mocy:po chipie zawsze kopci i tyle:D
I'm flirt..

#50 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 14 sierpnia 2008 - 17:45

Pan KOGUT ma TDSa jak widze wiec niech z tego tamatu pali gumy i sie wypowiada w dziale zarozumiałe TDSy Tu jak widac jest temat o TD

#51 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 sierpnia 2008 - 19:11

:czerwona_kartka: mysle ze macie przerabane ale to zazad oceni