Duzo jezdzi, a nikt nie przerabia 2,5TD silnika
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 17 marca 2008 - 16:04
#23 OFFLINE
Napisany 17 marca 2008 - 21:49
Nie byllo mnie troche bo mialem przeprowadzke i przenoszenie internetu , ale sie pojawiam i spokos.
Bartek widze sciachal omesie spoko i osiagi tez super hahah zajefana moc i moment
gratulacje Bartku.
Karolu bowa da sie zalozyc i nie bedzie syczenia tylko bedzie wiecej powietrza turbina dostawala kop jest napewno znajde stronke i wzuce.
Kogut (na yotu.. ) to ktos zalozyl tylko pod syczenie a sa bowy tez pod turbo i daja wiecej powietrza ale cos kiedys czytalem wiec nie bede pisal za duzo zeby nie zrobic zamieszania.
Pozdro Seba
#24 OFFLINE
Napisany 17 marca 2008 - 22:05
o blowku mozesz uzyc translatora i sobie przetlumaczyc.
Jak bys cos chcial na szyblo przetlumaczyc to wzuc ja ci tak po chlopkach przetlumacze tez.
Sa jeszcze inne blowy co daja cisnienie do turbiny tylko nie moge znalesc linka wiem ze do diesla tez byly .
Nic bede szukal dalej
#25 OFFLINE
Napisany 18 marca 2008 - 23:40
Tu masz linka
http://www.kamann-au...products_id=135
#26 OFFLINE
Napisany 19 marca 2008 - 01:12
#27 OFFLINE
Napisany 19 marca 2008 - 13:29
#28 OFFLINE
Napisany 26 marca 2008 - 15:51
Poza tym ten silnik po mieście mniej spala, jak się go używa w jego najlepszym momencie obrotowym, a przy spokojnej jeździe, czyli poniżej momentu obrotowego spalanie rośnie.
pisząc o najlepszym momencie obrotowym jaką wartość masz na myśli? moment załączania się turbiny, czy może obrtoy przy której uzyskuje sie największą moc?
mój tam siorpie w mieście około 9,5/100km i nie ma inaczej....
na trasie do 130km/h wziął 7,5ltr...
mam wrażenie że proponujesz jeźcić po mieście raczej na wyższych obrotach - dobrze Cię zrozumiałem ?
#29 OFFLINE
Napisany 26 marca 2008 - 20:40
#30 OFFLINE
Napisany 26 marca 2008 - 20:44
#31 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:10
wykres podam wieczorem.
moc 151 KM / 321 Nm POWER ! To jeszcze nie wszystko mysle ze po uszczelnieniu przeciekow i kilku pierdołek jeszcze odzyskam dodatkowo 15 KM , bo przed chipowaniem miałem tylko 115 czyli gdzies 15 zwiało
#32 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:15
Najpierw Chip, a potem naprawy :shock: Gratuluję kolejności.....mysle ze po uszczelnieniu przeciekow i kilku pierdołek jeszcze odzyskam dodatkowo 15 KM...
#33 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:20
#34 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:25
Podstawa tuningu mechanicznego ----------> 100 % sprawny silnik. Ale OK, przecież to nie mój samochód :mrgreen:Nie bardzo rozumie gdzie widzisz problem w kolejnosci ???
#35 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 17:45
chodzi o to ze gdzies wcieło 15 KM i musze pouszczelniac pierdoły i nieco pomajstrowac prz silniku
.. nie wiem, czy wiesz, ale w omegach montowali kilka wersji TDS-ów między innymi ta starszą bez intercoolera właśnie o mocy 115KM :mrgreen:
#36 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:15
#37 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:37
Zerg przypominam, ze do osobistych wycieczek sluzy priv, czyli wiadomosci prywatne a za publiczne obrazanie sa ostrzezenia, wiec wyluzuj troche.Jak bym miał TDS to bym napisał ?? Myslisz ze jestem debilem ??? Pisze chyba ze TD a slinik jest sprawny. Co do sprawnosci 100% to takowego nigdy nie widziałem musisz zejsc na ziemie kolego
#38 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:39
#39 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:42
Te 100 % Kolego to takie umowne jest, w odniesieniu do kilkunastoletnich limuzyn. Silnik musi być sprawny, a nie cieknący na przykład. Jak się podnosi moc o 30 % to każda pierdoła wtedy wyjdzie.Co do sprawnosci 100% to takowego nigdy nie widziałem
Podniosłem moc i teraz jest lepiej bardziej elastyczny choć dymi Musze sie wlasnie tego dymienia pozbyc
Powodzenia życzę w użytkowaniu :mrgreen:
#40 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:46