Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Duzo jezdzi, a nikt nie przerabia 2,5TD silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
50 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 marca 2008 - 23:10

Da się, ale efekt jest mizerny..

#22 OFFLINE   Karolu!

Karolu!

    Vectra C gts

  • 251 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Plock/Wwa..

Napisany 17 marca 2008 - 16:04

nie chodzi mi akurat o te syczenie ale hmm o turbine pewnie wiecie do czego to sluzy i chodzi mi raczej o parametry techniczne:)
I'm flirt..

#23 OFFLINE   sebastian1975

sebastian1975
  • 40 postów
  • Dołączył: 16-02-2008
  • Skąd: Wien

Napisany 17 marca 2008 - 21:49

Czesc czolem
Nie byllo mnie troche bo mialem przeprowadzke i przenoszenie internetu , ale sie pojawiam i spokos.

Bartek widze sciachal omesie spoko i osiagi tez super hahah zajefana moc i moment
gratulacje Bartku.

Karolu bowa da sie zalozyc i nie bedzie syczenia tylko bedzie wiecej powietrza turbina dostawala kop jest napewno znajde stronke i wzuce.

Kogut (na yotu.. ) to ktos zalozyl tylko pod syczenie a sa bowy tez pod turbo i daja wiecej powietrza ale cos kiedys czytalem wiec nie bede pisal za duzo zeby nie zrobic zamieszania.

Pozdro Seba
Ups ale plama :))))))

#24 OFFLINE   sebastian1975

sebastian1975
  • 40 postów
  • Dołączył: 16-02-2008
  • Skąd: Wien

Napisany 17 marca 2008 - 22:05

Karolu tu masz stronke niemiecka http://www.hoberg.at/diesel-bov.html
o blowku mozesz uzyc translatora i sobie przetlumaczyc.
Jak bys cos chcial na szyblo przetlumaczyc to wzuc ja ci tak po chlopkach przetlumacze tez.

Sa jeszcze inne blowy co daja cisnienie do turbiny tylko nie moge znalesc linka wiem ze do diesla tez byly .
Nic bede szukal dalej
Ups ale plama :))))))

#25 OFFLINE   sebastian1975

sebastian1975
  • 40 postów
  • Dołączył: 16-02-2008
  • Skąd: Wien

Napisany 18 marca 2008 - 23:40

Hej Karolu mam wkoncu znalazlem i parametry tez sa.

Tu masz linka
http://www.kamann-au...products_id=135
Ups ale plama :))))))

#26 OFFLINE   sebastian1975

sebastian1975
  • 40 postów
  • Dołączył: 16-02-2008
  • Skąd: Wien

Napisany 19 marca 2008 - 01:12

Mam pytanie tak sciekawosci bo mi sie o uszy obilo czy jest mozliwe zamontowanie stozkowego filtra powietrza do omesi z silnikiem 2.5TD
Ups ale plama :))))))

#27 OFFLINE   Karolu!

Karolu!

    Vectra C gts

  • 251 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Plock/Wwa..

Napisany 19 marca 2008 - 13:29

nie baw sie w filterki stozkowe trzeba bylo dobrze byh to zrobic...bylo tego troche juz tutaj..dzieki za linki wyzej:) aktualnie "studiuje"ten temat:)
I'm flirt..

#28 OFFLINE   McGREGOR

McGREGOR
  • 116 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: SZCZECIN

Napisany 26 marca 2008 - 15:51

Poza tym ten silnik po mieście mniej spala, jak się go używa w jego najlepszym momencie obrotowym, a przy spokojnej jeździe, czyli poniżej momentu obrotowego spalanie rośnie.


pisząc o najlepszym momencie obrotowym jaką wartość masz na myśli? moment załączania się turbiny, czy może obrtoy przy której uzyskuje sie największą moc?

mój tam siorpie w mieście około 9,5/100km i nie ma inaczej....
na trasie do 130km/h wziął 7,5ltr...

mam wrażenie że proponujesz jeźcić po mieście raczej na wyższych obrotach - dobrze Cię zrozumiałem ?

#29 OFFLINE   sebastian1975

sebastian1975
  • 40 postów
  • Dołączył: 16-02-2008
  • Skąd: Wien

Napisany 26 marca 2008 - 20:40

Karolu cos cie dlugo nie ma napisz cos tam wymyslil i co sie dowiedziales paska.
Ups ale plama :))))))

#30 OFFLINE   sewcio

sewcio
  • 59 postów
  • Dołączył: 28-01-2008
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 26 marca 2008 - 20:44

Mam na myśli po prostu jego najlepszy moment obrotowy, a ten jest jeden dla każdego silnika, dla naszego 250/2200. Ja po mieście przeważnie jeżdżę na obrotach 2200/3000 i mniej pali niż przy mulastym jeżdżeniu 1200/2000.

#31 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:10

Wpakowałem chipa u AUTOSEBY
wykres podam wieczorem.
moc 151 KM / 321 Nm POWER !!! To jeszcze nie wszystko mysle ze po uszczelnieniu przeciekow i kilku pierdołek jeszcze odzyskam dodatkowo 15 KM , bo przed chipowaniem miałem tylko 115 czyli gdzies 15 zwiało :/

#32 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:15

....mysle ze po uszczelnieniu przeciekow i kilku pierdołek jeszcze odzyskam dodatkowo 15 KM...

Najpierw Chip, a potem naprawy :shock: Gratuluję kolejności.

#33 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:20

Spoko spoko samochodzik jest i był sprawny :] chodzi o to ze gdzies wcieło 15 KM i musze pouszczelniac pierdoły i nieco pomajstrowac prz silniku :] Nie bardzo rozumie gdzie widzisz problem w kolejnosci ???

#34 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 sierpnia 2008 - 16:25

Nie bardzo rozumie gdzie widzisz problem w kolejnosci ???

Podstawa tuningu mechanicznego ----------> 100 % sprawny silnik. Ale OK, przecież to nie mój samochód :mrgreen:

#35 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 17:45

chodzi o to ze gdzies wcieło 15 KM i musze pouszczelniac pierdoły i nieco pomajstrowac prz silniku :]


.. nie wiem, czy wiesz, ale w omegach montowali kilka wersji TDS-ów między innymi ta starszą bez intercoolera właśnie o mocy 115KM :mrgreen:

#36 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:15

Jak bym miał TDS to bym napisał ?? Myslisz ze jestem debilem ??? Pisze chyba ze TD a slinik jest sprawny. Co do sprawnosci 100% to takowego nigdy nie widziałem :] musisz zejsc na ziemie kolego :] piszemy o samochodach kilkunastoletnich limuzynach !!!! Nie sportowych !! Podniosłem moc i teraz jest lepiej bardziej elastyczny chos dymi :( Musze sie wlasnie tego dymienia pozbyc :/ Z tego wzgledu pisałem tego posta bo chce sie dowiedziec jakie macie sposoby albo rady :/

#37 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:37

Jak bym miał TDS to bym napisał ?? Myslisz ze jestem debilem ??? Pisze chyba ze TD a slinik jest sprawny. Co do sprawnosci 100% to takowego nigdy nie widziałem :] musisz zejsc na ziemie kolego :] :/

Zerg przypominam, ze do osobistych wycieczek sluzy priv, czyli wiadomosci prywatne a za publiczne obrazanie sa ostrzezenia, wiec wyluzuj troche.

#38 OFFLINE   zerg

zerg
  • 35 postów
  • Dołączył: 09-06-2007
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:39

Ja tu zadałem pytanie i nie potrzeba mi tu uszczypliwych głupich textow typu czy wiesz ze kon ma 4 kopyta. Zadałem pytanie czy ktos ma takiego chipa w 2,5 TD i czy ma podobne problemy z kopceniem .

#39 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:42

Co do sprawnosci 100% to takowego nigdy nie widziałem

Te 100 % Kolego to takie umowne jest, w odniesieniu do kilkunastoletnich limuzyn. Silnik musi być sprawny, a nie cieknący na przykład. Jak się podnosi moc o 30 % to każda pierdoła wtedy wyjdzie.

Podniosłem moc i teraz jest lepiej bardziej elastyczny choć dymi :( Musze sie wlasnie tego dymienia pozbyc :/


Powodzenia życzę w użytkowaniu :mrgreen:

#40 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 sierpnia 2008 - 18:46

Przypominam o temacie i wszystkie posty nie na temat beda od tej pory kasowane.