Duzo jezdzi, a nikt nie przerabia 2,5TD silnika
#1 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:09
to jest gosc do odwaznych swiiat nalezy no tak to d nie td no ale.
Co do oomki z silnikiem 2.5TD piszecie ze sie nie nadaje bo glowica bo tamto.
Ja wam powiem jedno to dla tych co sie boja ja osobiscie mam czipa
moc auta ze 130 do 180ps
Zamontowany od 90.000km a teraz mam juz 180 000km i nic silnik zyleta olej co 10.000km wymieniany turbo nic wszystko okey zadnych bledow na kompoteze wiec odwagi.A lubie jej deptac bo tak sie zbiera ze .....oj
Troche o spalanku...
Spalanie mniejsze oj duzo mniejsze
W miescie mi pali przy jezdzie spokojnej 7.7- 8L
na trasie srednio 120-150km/h okolo 6,3 do 7,4L wyzej okolo 220km/h -9L do 10L temperatura w normie doposzczalnej,dalej juz mi jej bylo szkoda pilowac,
a co najsmieszniejsze po moich testach jak ja kupilem przy 98km/h spala 5,1L tak wskazuje komp.srednie oczywiscie jazda na tempomacie.
Uwaga!!!!
A ostatnio mialem przygode paproch w Mlawie kolo Warszawy mi swiece wymienial i blacha wpadla do glowicy dzieki bogu skonczylo sie na 2600zl naprawy a nie na wymianie silnika.to byla jedna jedyna naprawa tego auta procz servisow.
Nie robcie tam samochodow.Wpadlo mu no.
Pozdrawiam Wszystkich:)
Ps: nie dopisalem sie nigdzie ze wzgledu na daty postow na temat 2,5td(2006rok)i tuningu silnika.
#2 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:28
W miescie mi pali przy jezdzie spokojnej 7.7- 8L
na trasie srednio 120-150km/h okolo 6,3 do 7,4L wyzej okolo 220km/h -9L do 10L temperatura w normie doposzczalnej,dalej juz mi jej bylo szkoda pilowac
Czemu tak duzo ci pali ??? Zdrowy diesel 2.5 w tak lekkim aucie jak omega pali na miescie do 6 litrow a na trasie do 4 litrow
Sory, ale nie moglem sie powstrzymac :neutral:
#3 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:40
Poprostu napisalem tego posta bo spotkalem sie tu z czyms takim zeby nie przerabiac bo zdechnie gow.. prawda mi chodzi i miejmy nadzieje ze bedzie chodzic.
Spalanie zeczywiste a nie wkrecone w kosmos bo moja to jest taka za stary jestem na to pisze jak jest wiec i sie nie gniewam sie za ::::
Sory, ale nie moglem sie powstrzymac
Zrobie video z kumplem wzuce na yotube z przyspieszenia i spalania nie ma co sie powstrzymywac.
Pozdro I fajny i slodki bombelek na fotce :mrgreen:
#4 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:46
Pozdr.
M.
#5 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:49
Dzieki :mrgreen:Pozdro I fajny i slodki bombelek na fotce
Jakos nie dowierzam, bo ostatnio bylem na trasie tez super oszczednym Fordem Galaxy 1.9 tdi 130km. Po przejechaniu 900 km z czego jakies 500km na autostradzie z predkosciami 120-130km reszta nomalnymi drogami i w tym z 30km po miescie i wyszedl 6.9 litra, czyli moim zdaniem duzo jak na super oszczedne silniki VW.
Wazne, ze jestes zadowolony z omci
#6 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 20:56
gdzie za 400 euro robia 171km(http://www.tuning-te.../ftopic405.html)
Sorki chamownie zrobie w polsce jak juz chcesz ze wzgledow cenowych tu u mnie jest za drogo okey.
Pozdro
#7 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 21:01
Pozdr.
M.
#8 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 21:03
A wogole to mozemy sie spotkac w wawie jak bys chcial bo bede od 5-do 8 marca na Pradze bo tam mam rodzine.Przejedziemy sie i pogadamy haahaha
Pozdro Sebastian
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 21:08
a on ma 130ps i mu wiecej pozera.
Robilismy testy wczasie drogi sam jechal nia i stwierdzil ze dziwna omcia.
#11 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2008 - 21:21
http://cgi.ebay.de/O...1QQcmdZViewItem
A to znaczy ze gdyby tam kolega w ktoryms poscie z chamowni nie dal ze podnius moc w omie 2.5d o 50 ps tez by byllo nieprawda to po co te osiagi a teraz zwroc na tej stronce uwage na 330NM i jak to mozliwe ze tam byllo mniej
wiec zagdaka dla dziatka no chyba ze cipowi jedna nuzke dali wiecej hahahaa
Pozdro
#12 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2008 - 21:37
#13 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2008 - 02:07
#14 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2008 - 23:51
np: pod tuning silnika 2.5td opel omega lub tuning silnikow diesla.
Co do spalania no napewno mniej .
Pozdro Seba
#15 OFFLINE
Napisany 02 marca 2008 - 21:30
Spalanie które podałeś w mieście, to włóżmy między bajki, chyba że inaczej pojmujemy co to miasto.
Poza tym ten silnik po mieście mniej spala, jak się go używa w jego najlepszym momencie obrotowym, a przy spokojnej jeździe, czyli poniżej momentu obrotowego spalanie rośnie.
Na trasie, spalanie przy prędkości 140km/h, przy pełnym obciążeniu samochodu (jechałem na wakacje 1200km) wyszło 7,2L./100km, więc u Ciebie nie ma rewelacji na tym chipie, poza tym trochę dużą rozbieżność średniego spalania podajesz od 6,3 do 7,4 - to jest 1,1L. na 100km różnicy, musisz się więc zdecydować na jakieś konkretne dane.
#16 OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 18:04
podłączam sie pod temat
ja w swoja ome tez zacipowalem i efekt taki ze moz wzrosla do okolo 150 kucy a moment na jakies 320. spalanie u mnie sie zmniejszylo w trasie przy 120-150 z 7,5 na okolo 6,5 a w miescie mocno deptajac nie przekracza 7,9 a wczesniej w miescie nawet 9 żar. teraz sie troszke pozmienialo bo zalozylem felgi 17' z oponami 235/45z i jest przeklamanie. wiadomo wieksze kola i wieksze opory na kolach. moja omega miala 220 000 km nakrecone ale zmienilem wtryski i wyremontowalem pompe wtryskowa. po tych zabiegach omesia jezdzi super. dla porownania przelozylem kosci w komputerze pokladowym na seryjne i stwierdzam smialo ze na czipie silnik mojej omesi lepiej pracuje.
a w najblizszym czasie planuje wymienic turbine bo moja ma juz nasmigane ;] moze na ciut wieksza i planuje podniesc moc do okolo 220 kucy ale zobaczymy najpierw czy to sie da zrobic i czy sie silnik nie rozpadnie pozdrawiam
#17 OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 19:31
#18 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 14:52
elooo
podłączam sie pod temat
ja w swoja ome tez zacipowalem i efekt taki ze moz wzrosla do okolo 150 kucy a moment na jakies 320.
To super, że Ci teraz lepiej chodzi, do tego każdy dąży, tylko pozazdrościć
Tylko jedno mnie zastanawia, piszesz że moc wzrosła do około... i moment do około... Byłeś na hamowni?? Wklej wydruki, bo inaczej to bez sensu przecież jest... Ja zrobiłbym hamownię przed i po, żeby mieć świadomość co się zmienia w moim samochodzie.
teraz sie troszke pozmienialo bo zalozylem felgi 17' z oponami 235/45z i jest przeklamanie. wiadomo wieksze kola i wieksze opory na kolach
To nie przekłamanie, tylko szczera prawda, mnie na takich kołach/oponach, przy dynamicznej jeździe, tylko po mieście, mniej niż 9L nie spali.
#19 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 18:49
normalnie az sie czytac nie chce... a znajdz mi taka ktora 300tys nie ma no chyba z ostatniego okresu produkcji. A skad ta pewnosc ze Twoja miala 90 tys przebiegu jak chipa zakladales?? Roczna kupowales czy jak??bo jezeli z 300 000km to juz sie za bardz nie oplaca
BartekB 13 letnia omega w dieslu 220 tys???? tyle to ona miala w 1998 roku! Ktos kto kupowal omege jako nowe auto nie przeplacal tyle szmalu zeby wiecej stala niz jezdzila....
#20 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 19:57
chodzi po glowie mniej wiecej cos takieg,wiadomo do czego to sluzy ale ciekawi mnie czy da rade do diesla,wiem ze nie ma przepustnicy itp ale mysle ze potrzebne:
1 :zawor BOV koniecznie 2 tloczkowy (stalowy lub aluminiwy)
2: 3 drozny zawor do pobierania/wypuszczania podcisnienia(
3: microwlacznik ( do pobierania impulsu z pedalu gazu)
4: bezpiecznik wraz z obudowa
5: waz silikonowy oraz zlaczki metalowe
6: przewody i zlaczki do podlaczenia vacum
7: kilka godzin czasu "
Wiec wszystko jest tak jak myslalem mikro styk poprostu najprosciej zainstalowac na wysprzegliku po wcisnieciu sprzegla wysprzeglik sie wysunie i zamknie obwod daje napiecie do elektrozaworu (wystarczy zwykly elektorzawor podcisnienia np od cqn albo audi) i kieruje podcisnienie do zaworu typu bov i jesli mamy go odpowiednio ustawionego (mowie tu o twardosci sprezyny) to sie powienien otowrzyc i wyproznic czesc cisnienia do atmosfery...
Tak to wyglada w teori ale moze ktos wie czemu ma byc zawor dwu tloczkowy ?? moze ktos cos wie na ten temat.....jestem w fazie licytacji zaoworu ale jednotloczkowego i nie wiem czy to sie nada czy tez nie ??
pzdr