Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2.2 benzyna ,automat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 23 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 maja 2023 - 11:40

Rok:2001 
Silnik:2,2 benzyna -automat,od pewnego czasy właczajac bieg D na pracujacym silniku,czułem jakby lekkie mrowienie na kierownicy,wczoraj w trasie maiała problem z ruszeniem pod gorke,generalnie delikatnie ja rozpedzałem bo miałem wrazenia ze nie bardzo chce przyspieszac,ale juz na trasie spokojnie 140 ,bez problemow przy wyprzedzaniu,dzisiaj pod OBD pojawił sie błąd --P1700(P1700

MIL żądania przez CAN
P1700
Lampka wskaźnika wymóg usługi z modułu automatycznego sterowania przekładni AF 40-6 6-biegową skrzynią biegów
P1700


Przekazanie nieokreślony błąd (błąd z Neutralny),--P1740(P1740

Sprzęgło konwertera momentu obrotowego usterka podpis indukcyjne)--P1781

4×4 wyłączyć zakres autotestu--P1625

Przekaźnik główny otwiera się zbyt wcześnie B-045
P1625
Przekaźnik główny otwiera się zbyt późno, C-003
P1625
Zasilanie przekaźnika błędu
P1625
B + zasilanie dla VCAM usterka wentylatora--P1650

Przełączyć PSP wyłączyć zakres autotestu--doszedł bład silnika-

P0301 Cylinder 1 – Ustalono   nieudany zapłon Mechaniczna usterka silnika
, Wiązka przewodów , system paliwowy/zapłonowy , Zawór wtryskowy / Dysza   wtryskowa. , Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , Przepływomierz powietrza , urządzenie sterujące silnika--szuakm pomocy,ktos może te błedy zebrac do kupy i cos powiedziec?czy 2.2 benzyna ma dwumas?bo odnosze wrazenie ,jakby to była mechaniczna usterka sprzeęgła,ale nie chce nic sugerować..

 





#2 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 23 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 17 czerwca 2023 - 09:06

zaczeło sie od tego,a skonczyło na ,,brak zapłonu 2 i 4 cylindra,,z tym że 2 sporadycznie 4 nie pali juz wcale.Wiem ,ze to nie jest odosobniony przypadek w swiecie motoryzacji,wielu juz go przerabiało,co trwało czasem tygodniami,poznaniem wielu mechanikow,.Dla tych ,co nie znaja problemu ,powiem krotko-do tej pory zrobiłem chyba wszystko ,co sobie mozecie wymyślic,łacznie z planowaniem i remonten(w miarę dobrej)głowicy,wymiana ECU ,a wynik?dalej nie pali na 4 cylinder,teraz jestem w trakcie ustawiania sie z chyba dobrymi elektronikami,z chyba,porzadnym programem komputerowym,może coś znajda.A dlaczego sie o tym rozpisuje?bo w necie znalazłem sporo relacji z napraw tego właśnie przypadku,każdy dochodzi w pisaniu do prosb o pomoc,pisze co zrobił,oczekuje podpowiedzi..i co dalej?Własnie z tym problem-praktycznie ŻADEN nie napisał dalej ,czy udąło sie naprawic(myśle ,że tak i ze szczescia już nie pamietał ,by podziekowac) a jesli to co było przyczyna,co zrobił-wielu pytało pod postammi,ale nagminne jest ,że brak odpowiedzi.Wiec taka prośba,jak juz piszecie,przedstawiacie problem -to po rozwiazaniu go ,pochwalcie sie ,co było,jak wygladała naprawa.Rozumiem ,ze jak kogos kosztowało to niemałe pieniadze,być może oczekuje że sprzeda rozwiazanie,a nie za darmo sie pochwali.Rozumiem ,ale nie pochwalam,ja juz włozyłem niezła kase i konca nie widac,ale obiecuje ,że napisze o zakonczeniu walki.



#3 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 23 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 czerwca 2023 - 14:26

wiec walka zakonczona-zwyciesko.Kilka lat temu ,robiona uszczelka pod głowica,do dzisaj nie wiem i nie bede wiedziec,jakim cudem do kolektora dolotowego dostała sie szmatka ,ktora zatykałem poszczegolne otwory -oczywiscie ,by nic do nic sie nie dostało.Jakim cudem to jezdziło ok4-5 lat,przejechało ok 30 tys,,zanim szmatka nie utkęła w kolanku kolektora 4 cylindra i praktycznie go zablokowała.Poniewaz nie robiło sie to nagle,lecz stopniowo a potem po prostu 4 przestał pracowac,podejrzewano wszystko.Na koniec została odma,wiec sprawdzajac kolektor dolotowy zauwazyłem na nim ,na 4,slady oleju,pozostałe suche,cos mnie tkneło,latarka zaglądam do środka i szok.to przeciez niemozliwe! Ajednak,wystarczyło wyjąć szmatę,wyczyscic ,złozyc i znowu nówka.Ale nigdy nie zrozumiem ,jakim cudem to tyle czasu jezdziło..