Rok:2001
Silnik:2,2 benzyna -automat,od pewnego czasy właczajac bieg D na pracujacym silniku,czułem jakby lekkie mrowienie na kierownicy,wczoraj w trasie maiała problem z ruszeniem pod gorke,generalnie delikatnie ja rozpedzałem bo miałem wrazenia ze nie bardzo chce przyspieszac,ale juz na trasie spokojnie 140 ,bez problemow przy wyprzedzaniu,dzisiaj pod OBD pojawił sie błąd --P1700(P1700
MIL żądania przez CAN
P1700
Lampka wskaźnika wymóg usługi z modułu automatycznego sterowania przekładni AF 40-6 6-biegową skrzynią biegów
P1700
Przekazanie nieokreślony błąd (błąd z Neutralny),--P1740(P1740
Sprzęgło konwertera momentu obrotowego usterka podpis indukcyjne)--P1781
4×4 wyłączyć zakres autotestu--P1625
Przekaźnik główny otwiera się zbyt wcześnie B-045
P1625
Przekaźnik główny otwiera się zbyt późno, C-003
P1625
Zasilanie przekaźnika błędu
P1625
B + zasilanie dla VCAM usterka wentylatora--P1650
Przełączyć PSP wyłączyć zakres autotestu--doszedł bład silnika-
P0301 Cylinder 1 – Ustalono nieudany zapłon Mechaniczna usterka silnika, Wiązka przewodów , system paliwowy/zapłonowy , Zawór wtryskowy / Dysza wtryskowa. , Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , Przepływomierz powietrza , urządzenie sterujące silnika--szuakm pomocy,ktos może te błedy zebrac do kupy i cos powiedziec?czy 2.2 benzyna ma dwumas?bo odnosze wrazenie ,jakby to była mechaniczna usterka sprzeęgła,ale nie chce nic sugerować..