Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Znany i lubiany błąd P0135


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Dawidson001

Dawidson001
  • 103 postów
  • Dołączył: 12-02-2009
  • Skąd: Galewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 styczeń 2019 - 15:28

Rok:2001
Silnik:2.6v6

Panowie od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest błąd P0135 (element grzewczy sondy lambda przerwany obwód Czujnik 1 Rząd 1)
Rozumiem na czym polega problem.Ale podmieniłem na używana Sondę z allegro (niby sprawna) i błąd pojawia się nadal.Sonda na OP-comie niby pracuje jednak nisko wartościami.Obwód grzałki niby też.Ale sonda po chwili zostaje na wartości 449 i stoi.
Auto na Pb chodzi jak traktor strzela w wydech i obroty na postoju do 3tys i wyskakuje błąd.
dodatkowo ostatnio pojawił się dziwny dźwięk jak by z lewej strony silnika (stojąc przodem do silnika) Coś w stylu gluchego rytmicznego pykania.Dodajac gazu dźwięk milknie i pojawia się po krótkiej chwili.Czasem sam się pojawia i sam milknie po kilka razy.Wyglada to jak gdyby coś elektrycznie się uruchamia i wyłącza....Par paliwa?????? Panewka, kolektor itp odpadają ze względu na załączenie i wyłączenie się niezależnie czy zimny czy ciepły.Dzwiek jest głuchy nie metaliczny.
Miał ktoś takie problemy bo nie sztuka jest dla mnie teraz wkręcić nowa Sondę za prawie 3stowki i znów zdziwić się P0135.
dodam tylko że na LPG chodzi normalnie ale LPG BRC Sequenc 56 chyba nie jest podłączony pod Sondę.Jesli nowa sonda to jaka? Stara niby ma na sobie znaczek Bosch.Numery ciężko mi odczytać.Czy sonda o numerach NUMER KATALOGOWY
0 258 006 176 / 0258006176 będzie w razie czegoś ok?



#2 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 styczeń 2019 - 18:37

Auto na Pb chodzi jak traktor strzela w wydech

 

Na dzień dobry podjedź do warsztatu ,żeby sprawdzili ciśnienie na listwie paliwowej - najprawdopodobniej  zdycha gumowy wężyk w pompce paliwowej. 

 

ostatnio pojawił się dziwny dźwięk jak by z lewej strony silnika (stojąc przodem do silnika) Coś w stylu gluchego rytmicznego pykania

 

Obadaj wydech , czy uszczelki nie wydmuchało . Albo przy kolektorze/blok silnika , albo na łączniku dwururki ( w 2,5/2,6 chyba też jest/powinna być).  Potem jeszcze plecionki do obadania.

To jest proste auto bez zbędnej elektroniki , więc usterki jeśli są to w 99% przypadków mechaniczne.



#3 OFFLINE   Dawidson001

Dawidson001
  • 103 postów
  • Dołączył: 12-02-2009
  • Skąd: Galewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 25 styczeń 2019 - 18:49

Do pompy zaglądałem i wężyki są ok. Co prawda trochę ją słychać było na stole bo sprawdzałem.No ale sprawdzę jeszcze te ciśnienie.Wiem że tam gdzieś jest wybite jakie powinno być.Ale może wie ktoś z was tak z marszu?
Nie słyszę żeby głośniej chodziła spalin też nie czuć więc chyba szczelnie.A plecionek tu, nie ma tutaj jest Rura z kolektora później -sonda-prekat- katalizator-sona- srodek-koncowy ....Dziwi mnie tylko że cały czas ten sam błąd wyskakuje i cały czas na tej sondzie.I jeszcze gdyby pompa paliwa nie domagała to było by chyba ogólne wypadanie zapłonów itd...

#4 OFFLINE   cool84

cool84
  • 53 postów
  • Dołączył: 25-11-2011
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 styczeń 2019 - 09:48

takie stukotanie to może być pęknięty kolektor ;)



#5 OFFLINE   Dawidson001

Dawidson001
  • 103 postów
  • Dołączył: 12-02-2009
  • Skąd: Galewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 14 luty 2019 - 15:50

Panowie po dłuższej przerwie i nieobecności w kraju.Przysiadlem trochę nad autem i...to stukanie było powodem nie wpiętego przewodu od "Par paliwa" więc spokój.Sonda podmieniona na nową o tych samych numerach co stara.Wiec też już jest wykluczona.Blad nadal ten sam auto kuleje kicha prycha.Ogolnie masakra sonda stoi na 449 Wszystko już chyba sprawdziłem i nadal to samo;/ Kolektor szczelny wszystko niby ok,ale ok nie jest;/
Dodam że błąd P0130 obecny ;(

#6 OFFLINE   Dawidson001

Dawidson001
  • 103 postów
  • Dołączył: 12-02-2009
  • Skąd: Galewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 14 luty 2019 - 17:04

A na LPG chodzi jak gdyby nigdy nic.Auto jest dynamiczne kręcą się na obroty i wszystko jest ok.Tylko ten sam błąd cały czas mnie męczy.Czy ktoś z Was wie może które piny na wtyczkę od ECU silnika są od sond? Kolory kabli mam połapane ale które to piny???