Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ciężko odpala na ciepłym silniku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 października 2018 - 14:20

Rok:2002
Silnik:Y25DT
Witam. Jak w temacie. Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają. Tzn na zimno rana powiedzmy że jakoś tam w miarę odpala, jakieś 5 do 7 sek kręcenia ale jak przejdę jakieś 20km i go zagrzeje do ok 90°C to mogę zapomnieć o odpaleniu. Kręci jak szalony ale bez autostartu ani rusz. Jakieś 2 lata temu była regrneracja pompy CR. Ale było wsjo Oki. Tak zauważyłem że na początku roku zaczął gorzej palić i postanowiłem za czyjąś poradą dodawać do paliwa jakiś preparat do czyszczenia wtryskow!!!
Dodam że wszystkie filtry wymienione.
Turbina już puszcza olej!
Zastanawiam się czy może to być powodem że się jakoś pompa przedstawiła? Czy ją się też jakoś ustawia?
Może wtryski już szajs?
Pomóżcie plissss....



#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 października 2018 - 17:29

Może wtryski już szajs?

Na 99%. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 października 2018 - 01:51

A preparat do czyszczenia tylko przyśpieszył zgon... Albo na kompa i po korektach sprawdzić albo test przelewowy na potwierdzenie usterki.



#4 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 października 2018 - 09:44

No tego się obawiałem. A zna ktoś może jakiegoś dobrego i zetelnego fachowca który by mnie przy okazji z torbami nie puścił? W rejonie Tych (Śląsk)
Ile mniej więcej regeneracja wtrysków kosztuje? Czy turbo może mieć wpływ na opalanie?

Edytowany przez leisman, 15 października 2018 - 09:44.


#5 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 października 2018 - 14:21

Bosch Service w Stalowej Woli, ok. 500 zł szt. regeneracja 2-3 etap.

Turbina ma wpływ tylko na siłę ciągu tej rakiety :p


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#6 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 października 2018 - 15:22

Oki. To już mam jasny obraz. Dzięki koledzy😉

#7 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 października 2018 - 17:45

Z tego co kojarzę na Śląsku to w Siemianowicach śląskich są szpece od diesla i temat wtryskow też ogarniaja, Bosch service czy jakoś tak

#8 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 października 2018 - 23:03

Ok. Dzięki. Obczaje temat
A co sądzicie o tym
http://allegro.pl/Sh...item=7523567049

#9 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 października 2018 - 13:04

Loteria.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#10 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 17 października 2018 - 11:10

A od BMW e39 2.5 lub 3.0 nie podejda wtryski?

#11 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 października 2018 - 19:57

Od 2.5 są takie same. Od 3.0 trzeba w sofcie grzebać. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p