Ciężko odpala na ciepłym silniku
#1 OFFLINE
Napisany 13 października 2018 - 14:20
Silnik:Y25DT
Witam. Jak w temacie. Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają. Tzn na zimno rana powiedzmy że jakoś tam w miarę odpala, jakieś 5 do 7 sek kręcenia ale jak przejdę jakieś 20km i go zagrzeje do ok 90°C to mogę zapomnieć o odpaleniu. Kręci jak szalony ale bez autostartu ani rusz. Jakieś 2 lata temu była regrneracja pompy CR. Ale było wsjo Oki. Tak zauważyłem że na początku roku zaczął gorzej palić i postanowiłem za czyjąś poradą dodawać do paliwa jakiś preparat do czyszczenia wtryskow!
Dodam że wszystkie filtry wymienione.
Turbina już puszcza olej!
Zastanawiam się czy może to być powodem że się jakoś pompa przedstawiła? Czy ją się też jakoś ustawia?
Może wtryski już szajs?
Pomóżcie plissss....
#2 OFFLINE
Napisany 13 października 2018 - 17:29
Może wtryski już szajs?
Na 99%.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#3 OFFLINE
Napisany 15 października 2018 - 01:51
A preparat do czyszczenia tylko przyśpieszył zgon... Albo na kompa i po korektach sprawdzić albo test przelewowy na potwierdzenie usterki.
#4 OFFLINE
Napisany 15 października 2018 - 09:44
Ile mniej więcej regeneracja wtrysków kosztuje? Czy turbo może mieć wpływ na opalanie?
Edytowany przez leisman, 15 października 2018 - 09:44.
#5 OFFLINE
Napisany 15 października 2018 - 14:21
Bosch Service w Stalowej Woli, ok. 500 zł szt. regeneracja 2-3 etap.
Turbina ma wpływ tylko na siłę ciągu tej rakiety
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 15 października 2018 - 17:45
#8 OFFLINE
Napisany 15 października 2018 - 23:03
#9 OFFLINE
Napisany 16 października 2018 - 13:04
Loteria.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 17 października 2018 - 19:57
Od 2.5 są takie same. Od 3.0 trzeba w sofcie grzebać.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją