Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Falujące obroty Y25DT

Y25DT falujące obroty. szarpie błąd P0 190

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kecaj62

kecaj62
  • 4 postów
  • Dołączył: 08-02-2012
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 sierpień 2018 - 11:13

Rok:2002
Silnik:2,5 DTI (Y25DT)

Pacjent Omega B FL 2.5 DTI. Falują obroty. Bardzo. Biegu jałowego 500-1500. Często gaśnie. Pracuje nierówno. Nie chce wejść na wyższe. Jak wejdzie to dalej huśtawka.Powyżej 3k jedzie czasem szarpnie.Ktoś widział miał? Widział opis takiej usterki? Pomóc może?





#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5697 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 sierpień 2018 - 00:47

Na kompa i Ci wyjdzie albo przepływka albo czujnik ciśnienia paliwa na listwie - diagnostyka potwierdzi, tak to można tylko wróżyć.



#3 OFFLINE   kecaj62

kecaj62
  • 4 postów
  • Dołączył: 08-02-2012
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 sierpień 2018 - 16:23

Błąd P0 190, Czasem pojawia sie jeszcze P1 189. Przepływka była odpinana. Wymieniony filtr paliwa. manometr za filtrem 4.5 bara stabilne. Ztuningowany regulator cisnienia pompy CR. 100 km ok, potem coraz gorzej przejechałem 500 i laweta. Wymieniłem regulator na używkę. Wszystko ok przez 100 metrów. W miedzyczasie mając kolektor w górze wymiana węzyków podciśnienia. Efekt jest przestał dymić na czarno. Ale jechać nie chce.  


Co ma pokazać diagnostyka - mam dostęp do - nie umiem zinterpretowąć. lata wszystko najbardziej cisnienie na belce CR. czego mam szukać. na biegu jałowym od 8000 do 80000.



#4 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1789 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 sierpień 2018 - 17:21

Sprawdź konektory: wtrysków, czujnika ciśnienia na listwie (lubią fiksować).

Wtryski były robione?


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#5 OFFLINE   kecaj62

kecaj62
  • 4 postów
  • Dołączył: 08-02-2012
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 sierpień 2018 - 20:16

tak ale ze 4 lata temu



#6 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1789 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 sierpień 2018 - 21:46

Ile kilosów nalatałeś od regeneracji i na jakim paliwie?


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#7 OFFLINE   kecaj62

kecaj62
  • 4 postów
  • Dołączył: 08-02-2012
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 sierpień 2018 - 20:06

Ze 40k. Paliwo z jednej stacji od lat. Znalazłem wroga - chyba. Czujnik ciśnienia CR, z rozpędu wywaliłem też konektor. Ciśnienie na belce ( op-com) leciutko się waha 1000 kPa( 10 bar) obroty stoją jak drut. Dzięki wszystkim.







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: Y25DT, falujące obroty. szarpie, błąd P0 190