Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#2301 OFFLINE   manieko58

manieko58
  • 83 postów
  • Dołączył: 16-01-2015
  • Skąd: okolice sieradza
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 marca 2017 - 17:51

Tarcza z Vectry 2.5 V6 na bank pasuje mogę dać sobie obie ręce uciąć tyle że ma 230mm.Miałem kiedyś założoną tarczę od 2.0dth to się rozpadła po kilku
miesiącach.Obecnie mam założoną przerobioną od VB 2.6V6 i jest ok


Tak potwierdzam tarcza z 2.5 ma też 14 frezów ale 230mm srednicy.
Puszke wyspawałem ale nie ori . Zrobiłem swoja . Jest mniejsza litrażowo ale spełnia swoja funkcje. Lepiej ,znaczy bardziej równo ciagnie z dołu. Musiałem zresetować kompa bo na pb strasznie kulała po odpaleniu. Po resecie jest ok i równiejsze obroty trzyma. Na lpg jest za mało gazu w stosunku do powietrza. Gorzej jedzie niż przed pucha . Trzeb sterowaç na nowo. Ogólnie jestem zadowolony. Co do koła jest już powiercone pod docisk omy . Teraz bedzie troche zebrane z masy i reszta pierdół. Może po niedzieli ogarne na gotowo to opisze.

#2302 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 25 czerwca 2018 - 21:14

Mam pytanie czy MANTZEL w silniku 3.0 naprawdę coś daje i w jakim stopniu, pytanie to kieruję do posiadaczy takowego "bajeru" oraz czy z montażem takowego urządzenia wiąże się więcej modyfikacji ?



#2303 OFFLINE   NerwuS13

NerwuS13
  • 214 postów
  • Dołączył: 03-05-2016
  • Skąd: CSW
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 czerwca 2018 - 21:24

Mam u siebie tz. puchę na pająki. Mam automat i w moim odczuciu lepiej się zbiera z dołu. 



#2304 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 czerwca 2018 - 23:07

Lepiej ciagnie z dołu,ładna puszka to plus na wygląd a odnośnie innych modyfikacji to trzeba tylko zaslepic wyjście z zaworka od podciśnienia idace do przepustnicy w multiramie i to wszystko

#2305 OFFLINE   SalomonMoor

SalomonMoor
  • 46 postów
  • Dołączył: 11-12-2016
  • Skąd: CK
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 grudnia 2018 - 14:24

Znalazłem informację, że pucha pod długi dolot różni się objętością o litr od tej pod krótki dolot. Z postu wynikało by, że powinna mieć mniejsza objętość. Czy to się zgadza? Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć? Klepnięte pancerną cegłą. Jeep Cherokee XJ 93r. swap na X30XE.

#2306 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2018 - 14:28

skąd masz takie informacje? Pucha nie była produkowana pod długi dolot.To raczej takie zgaduj zgadula.



#2307 OFFLINE   SalomonMoor

SalomonMoor
  • 46 postów
  • Dołączył: 11-12-2016
  • Skąd: CK
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 grudnia 2018 - 14:41

Z tego wątku: https://r.tapatalk.c...33&share_type=t Wiem, że nie było oryginalnego Mantzla pod długi dolot. Wygląda na to, że ktoś, gdzieś, kiedyś przeliczył objętości puszek. Klepnięte pancerną cegłą. Jeep Cherokee XJ 93r. swap na X30XE.