Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Łatanie Omegi A 93 rocznik


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lukasz190

lukasz190
  • 16 postów
  • Dołączył: 18-03-2009
  • Skąd: Katowice

Napisany 24 kwietnia 2018 - 19:33

Rok temu czyli ad 2017 spawaliśmy z bratem przód omegi, przedstawie małą fotorelację.

 

Reanimacja samochodu od ojca Opel Omega A 93 rocznik, ogólnie to jest tragedia  :?  ale działamy z bratem i pomalutku efekty są.

240287.jpeg
240283.jpeg
240284.jpeg
240288.jpeg
240289.jpeg
240286.jpeg

 

Dalej walczymy z Omegą, naprawdę jest gorzej niż myślałem  :?  Dziś brat spawał, a że używa okularów spawalniczych, to mu się lekko twarz opaliła.  :lol:
Z tej strony nie licząc naprawy samego błotnika to zostało tylko to:
240611.jpeg

Tu już pospawane elementy: podłużnica, ściana grodziowa, nadkole, wzmocnienie przekładni kierowniczej, kielich amortyzatora
240612.jpeg
240614.jpeg

 

Dziś kolejny dzień walki z rudą w omedze, Robiąc lewą stronę byłem podłamany ile tam jest korozji, ale prawa strona dobiła mnie totalnie, rdzy jeszcze więcej, przy okazji jeszcze dziura w podłodze odnaleziona. ale Lewa strona zrobiona i pomału wychodzi się na prostą.
240731.jpeg
240732.jpeg
240737.jpeg
240738.jpeg

 

Na tym etapie zakończyliśmy w zeszłym roku, w tym posuwamy się dalej czyli do tyłu samochodu

zdjęcia z wczoraj

Teraz spawamy spawamy podłogę we wnętrzu auta i planujemy jeszcze pospawać bagażnik, dokładnie wnękę koła zapasowego. Najbardziej załamałem się stanem miejsc w których przykręcone są tylne pasy bezpieczeństwa, próba ich odkręcenia, zakończyła się.... zresztą zobaczcie sami.
256406.jpeg
256403.jpeg
256402.jpeg
256401.jpeg
W tych miejscach były przykręcone pasy
256405.jpeg
256404.jpeg
Na dzień dzisiejszy mamy pospawana podłogę, jutro ogarniamy miejsca mocowań pasów bezpieczeństwa i jak pozwoli czas spawanie wewnętrznych nadkoli, bo tez przeżarte na wylot.
Czy ta naprawa jest opłacalna, nie. Ale mając miga, blachę i chęci można się bawić.

Ps nawet nasz Poldek też 93 rocznik, nie był tak przeżarty jak ta omega, można go wręcz stawać za wzór w dziedzinie zabezpieczenia antykorozyjnego, sorry za Offtop, ale nie mogłem się powstrzymać.


Edytowany przez lukasz190, 24 kwietnia 2018 - 19:40.