Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Cos łupie w zawieszeniy jesli tak to mozna nazwac


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 kwietnia 2018 - 11:27

Rok:2001
Silnik:2.6 v6
Witam.Pytanko.Od jakiegos czasu cos dziwnego dzieje sie z tym moim przodem tak mysle zawieszeniem z przodu.Mianowicie jak wjezdzam w jakies nierownosci czy pidjezdzam pid maly nawet kraweznik albo jesli zachamuje mocno przy malej predkosci to cos tak lupnie z przodu ze glowa mala.Nic nie stuka tylko takue lupniecie jakbym jechal na samych felgach co to moze byc ciezko to opisac.W czasie jazdy nic nie stuka i nie puka.Jak raptownie wcisne chamulec do oporu to walnie tak jakby cale zawieszenie sie przesuwalo.Dodam jeszcze ze wczoraj zauwazylem ze opona jedna z lewej strony od strony wewnetrznej jest zjechany bieznik.



#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2018 - 12:13

Po stronie zjechanej opony do sprawdzenia - przednia tuleja wahacza, sworzeń, końcówki układu kierowniczego.



#3 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 kwietnia 2018 - 12:57

ok zdejmuje kolo i bede sprawdzal dzieki

#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 kwietnia 2018 - 13:55

Tak to nie znajdziesz... Auto na kanał a nie na podnośnik (ma stać na kołach), brecha i zapierasz się pomiędzy sanki i wahacz i patrzysz co się rusza i jak bardzo. A luz na końcówkach - jedna osoba wykonuje szybkie krótkie ruchy kierownicą a druga maca drążki kierownicze. Przy podniesionym aucie zawieszenie się napręża i nawet potężne luzy potrafią zniknąć prawie całkowicie.