Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z cisnieniem KME GOLD prosze o pomoc.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 17 kwietnia 2018 - 10:00

Rok:2001

Silnik:2.6 V6

LPG:

 

Witam.Mam takie pytanie i problem.Reduktor KME Gold.Cisnienie ustawione na 1.0.Od jakiegos czasu jak samochod postoi dluzej silnik zlapie temperature przelacza sie na gaz centralka zaczyna pikac podlaczam pod komputer a tam blad za niskie cisnienie,cisnienie spada az do 0.45 i tak jest caly czas jak samochod postoi dluzej,przelaczy na gaz dopiero jak samochod zlapie 80 stopni czasami jest tak ze cisnienie wynosi nawet 1.10 czemu skoro ustawione jest 1.0,dodam ze zadarzalao mi sie uruchomic samochod na gazie po calonocnym postoju samochodu z braku paliwa.Mysle sobie ze reduktor szlag trafil co myslicie.Jesli reduktor jest do wymiany czy zestaw naprawczy rozwiaze problem czy lepiej kupic nowy ale inny.





#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 kwietnia 2018 - 17:36

Jeżeli reduktor chcesz robić to zestaw do regeneracji kupuj. KME jest tak fajnie zrobiony że tylko obudowa zostaje stara. Tu by wychodziło że już reduktor ma dosyć. Ile masz na nim przelatane i jaka temperatura przełączania jest ustawiona?

Ewentualnie jeszcze może być walnięty czujnik  ciśnienia...


Edytowany przez Przybek, 18 kwietnia 2018 - 17:37.


#3 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 kwietnia 2018 - 22:06

Jutro sprawdze temperature przelaczania na gaz.A tak wogole to nie wiem od czego zaczac zeby wyjasnic wam sprawe odsylam was do mojego postu z 2017 roku

 

http://forum.omegakl...a-i-wysoki-map/

 

czy grzebac reduktor czy ten czujnik.


Edytowany przez pb923, 18 kwietnia 2018 - 22:06.


#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2018 - 00:25

Jak masz możliwość to najpierw podmień czujnik.



#5 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 kwietnia 2018 - 11:08

Wlasnie problem taki ze nie mam skad podmienic.Przy uszkodzonym czujniku cisnienia nie bylo cisnienia ani nawet nie pokazywalo tzw map.Mam watpliwosci czy to czujnik a z drugiej strony jak ten czujnik byl uszkodzony to nie byl wymieniany tylko bylo cos tam klejone i dzialalo moze akurat teraz skonczyl zywota.Zerkne dzisiaj do niego jak bede mial chwile.