Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Błąd po wymianie UPG


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mejtun

mejtun
  • 8 postów
  • Dołączył: 14-05-2017
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 marzec 2018 - 19:02

Rok:1997
Silnik:2.0 16 xev
k:1997
Silnik:2.0 16 xev
Koledzy założyliśmy dzisiaj nową UPG bo starą wydmuchało jednak mam problem z odpaleniem... Udało się chwilę pochodziło ale zgasła i lipa...
Rozrząd przed rozpięciem ustawiłem dolne wcięcie koła na iglice górę na znaki tak samo złożyłem
Link




#2 OFFLINE   szostak

szostak
  • 60 postów
  • Dołączył: 11-06-2017
  • Skąd: Wodzisław Śląski
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 marzec 2018 - 19:58

Sprawdził bym ten rozrząd, brzmi jakby przeskoczył o ząbek lub dwa. Przy składaniu rozrządu w x20xev trzeba zwrócić szczególną uwagę na ustawienie kółek z wałków.

#3 OFFLINE   mejtun

mejtun
  • 8 postów
  • Dołączył: 14-05-2017
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 marzec 2018 - 06:49

Sprawdzę jeszcze zdejmując dolne koło pasowe jest na 4 śrubach tak? I wtedy zobaczę jak jest znak

#4 OFFLINE   szostak

szostak
  • 60 postów
  • Dołączył: 11-06-2017
  • Skąd: Wodzisław Śląski
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 marzec 2018 - 14:34

Tak, odkręcasz i masz znak pod nim. Przerabiałem to samo, okazało się że minimalnie nie pasowały znaki na górze i prychał zamiast odpalać.

#5 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5645 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marzec 2018 - 00:28

Iglica nie jest znakiem do ustawiania rozrządu... Wymianę paska z ładnym opisem ustawienia masz w sprawdzonych poradach. Znak do ustawiania dołu masz na kole zębatym paska a nie na kole pasowym paska wielorowkowego. I przy odrobinie szczęścia może głowicę zdejmiesz jeszcze raz...