Cześć!
Znalazłem coś takiego na allegro: http://moto.allegro....?item=127383587
Chętnie bym coś takiego nabył, tylko nie mam zbyt wiele pojęcia o tego typu urządzeniach.
Czy ma ktoś trochę pojęcia o tego typu zabawkach? Jest to warte uwagi, czy lepiej dać sobie spokuj?
W silniku X20XEV do zczytania błędów wystarczył spinacz, niestety sposób ten nie działą w Y22XE.
Proszę o jakieś opinie na ten temat!
Pozdro!
0
Interfejs diagnostyczny OPEL TECH2
Rozpoczęte przez
slawek66
, 26 wrz 2006, 18:40
2 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 19:28
Powiem tak:
układ scalony MAX232, kilka kondensatorów, jakaś dioda na zabezp. i do tego kawałek laminatu uniwersalnego, wtyczka DB9 ...
To wszystko w detalu to jakieś 10,- zł
Program OPEL TECH 2 - ciekawe czy legalnie rozprowadzany?
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale tak robiłem ten interfejs.
Resztę pozostawiam pod rozwagę pytającemu ...
układ scalony MAX232, kilka kondensatorów, jakaś dioda na zabezp. i do tego kawałek laminatu uniwersalnego, wtyczka DB9 ...
To wszystko w detalu to jakieś 10,- zł
Program OPEL TECH 2 - ciekawe czy legalnie rozprowadzany?
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale tak robiłem ten interfejs.
Resztę pozostawiam pod rozwagę pytającemu ...
[you:bb82a89dc7] pamiętaj o włączeniu świateł !
Moja Kluska jest ze Szwajcarii!
Moja Kluska jest ze Szwajcarii!
#3 OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 19:37
Ja mam interfejs :mrgreen: Co prawda do VAG ale to to samo. Do obsługi tego urządzenia najlepszy jest stary laptop z COM na płycie i win98. Można czytać i kasować wszelkie błędy.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]