spryskiwacze mgłowe
#21 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 08:55
kaskader83 od insigni niestety nie sa podgrzewane.
#22 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 14:11
Poza tym, tak na logike, to ta mgielka z maski to chyba by nie doleciala na szybe podczas jazdy.A które są podgrzewane i pasują do maski
#23 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 14:46
#24 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 19:25
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#25 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 19:50
#26 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 19:58
#27 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 20:00
fotki poszukam jak nie to pstryknę
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#28 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2011 - 21:49
Rozumiem że z Octavii II podejdą bez przeróbek itp itd.
A co z "dolotem" że tak powiem płynu na szybę? Daje radę czy kończy się przy piórach?
#29 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2011 - 21:37
fotorelacja na omegaowners -> http://www.omegaowne...?num=1283444992
#30 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 08:36
Normalnie bajer ful Tez tak sie pobawie
#31 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 18:08
ale zauważcie że tam nie ma ramienia wycieraczki... po jego założeniu strumień płynu będzie walił prosto w to ramię... tak mi się wydaje -mogę się mylić
#32 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 18:46
#33 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 19:36
no jak chcesz możesz je wyciągnąć a otwory / szpachel farba i jazdaCzyli reasumując... czy do B dokładamy dodatkowe spryski w podszybie, a zwykłe pozostają w masce????
#34 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 19:40
co do tych mgłowych - ostatnio rozmawiałem z kolegą na ten temat i tak zaglądałem tam pod maskę.... i powiem wam że tam za wiele miejsca nie ma.... na tym ostatnim foto co prawda Pan nam pokazuje jak one fajnie psikają...
ale zauważcie że tam nie ma ramienia wycieraczki... po jego założeniu strumień płynu będzie walił prosto w to ramię... tak mi się wydaje -mogę się mylić
skoro są w tym samym miejscu co oryginalne i można je regulować, to co
za problem zeby leciało nad wycieraczkami?
#35 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 19:48
nie sa w tym samym miejscu to po pierwsze.. bo są POD maską... czyli o wiele wiele niżej ... a po drugie... DYSZ od mgłowych nie można regulować... nie ma takiej opcjiskoro są w tym samym miejscu co oryginalne i można je regulować, to co za problem zeby leciało nad wycieraczkami?
#36 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 22:24
Sa regulowane, ale ten zakres jest za maly. Przynajmniej tych z Insignii. GM nawet wymyslil specjalny przyrzad hahaskoro są w tym samym miejscu co oryginalne i można je regulować, to co
za problem zeby leciało nad wycieraczkami?
#37 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 23:17
No wiec dorzucę swoje 3 grosze do dyskusji..
Wczoraj kupiłem w oplu spryskiwacze do Insigni za 20 PLN komplet. Miły sprzedawca w ASO na moje pytanie czy te spryski są regulowane odpowiedział mi że niestety nie ustawione fabrycznie i tyle. No ale kupiłem w końcu 20 PLN to nie majątek.
dzisiaj zagrzałem sobie w "garage" i zabrałem się za przeszczepianie.
po 2H operacja zakończyła się pełnym sukcesem.
A oto kilka wniosków po wymianie odnośnie kombinacji Omega B FL + spryskiwacze insignia.
- Spryskiwacze insigni są regulowane w pełnym zakresie!! można je ustawić tak wysoko że nawet szybę pomijają walać na dach!! wiec niema kłopotu z ustawieniem.
- Spryskiwacze są identyczne z oryginalnym omega B FL wyciągamy stare i wkładamy nowe.
- Ogrzewanie z oryginalnych przekłada się do nowych bez jakichkolwiek przeróbek! nacinamy stary spryskiwacza lekko jakbyśmy pomarańcze chcieli otworzyć wyciągamy podgrzewacz i wciskamy w nowe.
- Żadne ramienia wycieraczek nie przeszkadzają spryskuje super.!
- spryskiwacze przy 180km/h też bardzo ładnie i skutecznie myją szybę czego już nie robią oryginalne.!
#38 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 09:32
Kurcze w Bfl jest łatwiej, ja będę rzeźbiłw B, gdzie spryski są na masce a nie na plastikowym podszybiu.
Tak myślę czy nie zrobić właśnie w podszybiu jak ma BFL a te z maski odłączyć, niech sobie będą
A czy do mgłowych nie powinna być jakaś pompka mocniejsza? Czy wystarczy oryginalna ?
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#39 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 11:59
Tak myślę czy nie zrobić właśnie w podszybiu jak ma BFL a te z maski odłączyć, niech sobie będą
A czy do mgłowych nie powinna być jakaś pompka mocniejsza? Czy wystarczy oryginalna ?
Nie musi być mocniejsza:)
U mnie działają na zwykłej.
Miałem w VC zwykłe dysze i wsadziłem mgłowe od Insygnii:jump:
U mnie to pasuje plug&play i daje radę na tej samej pompce.
Efekt o niebo lepszy i oszczędności płynu widzę w porównaniu ze zwykłym;)
Kupiłem u tego gościa:
http://allegro.pl/dy...2110000601.html
Tanio, oryginał GM, szybko przysłał i działają idelanie:hihi:
#40 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 15:38
Dorobic manbuba trzeba specjalny przyrzad do regulacji sobie, ale to nie problem. Problem to ustawienie by spryskiwaly na szybe, a nie na ramiona wycieraczek. Ja mam max do gory i spryskuje mi tak jak napisalem, tez mnie ciekawi jak wyregulowal je kolega.
No tak, dorobiłem sobie takie coś z długopisu i pewna regulacja była ale nie na tyle, żeby ustawić wyżej. Więc zastanawiam się czy coś nie zmieniło się w konstrukcji. No ale lepiej niech kolega się wypowie jak wyregulował spryski, że mu działają jak trzeba.