Plywanie podczas jazdy
#1 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2018 - 12:37
Silnik:2.0
Witam wszystkich.
Ostatnio denerwuje mnie troche zachowanie mojej Omegi na drodze dlatego pytam Was co to moze byc. Podczas jazdy na wprost jak najade delikatnie na niewielka koleine auto samoczynnie robi gwaltowny ruch w lewo lub prawo, w tym czasie kierownica zostaje w tym samym polozeniu ale musze kontrowac zeby nie wjechac w kogos. Prowadzenie jest fatalne, wyglada to tak jakby byl jakis luz i po najechaniu na nierownosc cos sie przestawialo i dlatego auto zjezdza z toru jazdy.
Druga sprawa to taka, ze podczas skrecania w lewo i gdy prawe kolo najedzie np na maly kraweznik albo lekkie wzniesienie jak np na wjezdzie na gore na parkingu wielopoziomowym to czuc jak cos przeskakuje w prawym kole, jakby kolo mialo sie urwac. Dodam ze wymienialem swoznie, koncowki stabilizatorow i ustawialem zbieznosc ale nic nie pomoglo.
Jesli macie jakies pomysly to piszcie co to moze byc. Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2018 - 13:19
Dodam ze wymienialem swoznie, koncowki stabilizatorow i ustawialem zbieznosc ale nic nie pomoglo.
No to bież się za resztę: tuleje wahaczy, wspornik drążka kier. itd
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#3 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2018 - 15:24
Problem ciekawy, sam walcze z nim od zakupu auta, ale po ostatniej naprawie jeszcze Omega nie uraczyła jazdy testowej.
Tak jak wyżej piszą, bierz się za resztę zawiasu, ale nie zdziw się, że jak wszystko zrobisz z przodu to problem nie zniknie, przypatrz się też tyłowi bo on jest ważny
#4 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2018 - 17:52
Tuleje przednich wahaczy na pierwszy ogień. Nie kupować wynalazków tylko lemfordera. I poprawny montaż bo dużo osób się wyłożyło na przykręcaniu wahaczy.
#5 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2018 - 20:34
Ostatnio denerwuje mnie troche zachowanie mojej Omegi na drodze dlatego pytam Was co to moze byc. Podczas jazdy na wprost jak najade delikatnie na niewielka koleine auto samoczynnie robi gwaltowny ruch w lewo lub prawo, w tym czasie kierownica zostaje w tym samym polozeniu ale musze kontrowac zeby nie wjechac w kogos.
u mnie takie zachowanie znikło po zmianie opon
#6 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2018 - 14:39
Edytowany przez szostak, 04 lutego 2018 - 14:40.
#7 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2018 - 16:55
#8 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2018 - 18:43
Mogę z własnego doświadczenia powiedzieć, że tuleje duże wahaczy przód z poliuretanu, dają lepsze efekty prowadzenia od tych z Lemfordera.
#9 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2018 - 20:27
Czyli jak zwykle, bo już się bałem że jest tam jakiś niecodzienny wynalazek: pWkladasz wahacze na auto, łapiesz śruby, opuszczasz auto i dopiero dokręcasz wahacz. Dobrze sprawdzają się najazdy albo coś podłożyć pod koła
#10 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2018 - 19:36