Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Różne czasy wtryskow i falowanie obrotów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Elvis93

Elvis93
  • 5 postów
  • Dołączył: 27-01-2018
  • Skąd: Zalasowa
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 27 styczeń 2018 - 17:27

Witam wszystkich.
Parę miesięcy temu kupiłem omege B z fantastycznym moim zdaniem silnikiem 3.0 V6 z instalacja STAG 300. Po jakimś czasie pojawiło się parę problemów z którymi do końca nie mogę sobie poradzić. Ale od początku. Zaczęły mi mocno falowac obroty. Kichać, pstykac... Brakowało mi mocy zwłaszcza przy przyspieszaniu. Wymieniłem świece na NGK, od razu kable NGK i przy okazji okazało się że czeka jest pęknięta więc również ja wymieniłem. Niestety problemy nie ustąpiły. Po pośpieciu do kompa okazało się że sondy lambda wariuje. Jedna działa w zakresie 100-200 a druga 500-600. Wymieniłem JE. Trochę się poprawiło ale falowanie obrotami nie ustąpiły. Komputer gazowy pokazał że czasy wtryskow powariowaly. Lewa strona patrząc z przodu pokazuje ok 3.0 ms a prawa aż 6.0. Podejrzewam że to stąd te problemy z obrotami i trzepaniem całym silnikiem. Samochód nie przyspiesza do 4000 wogole. Muszę zredukować i podciągnąć do ok 5000 żeby jechać szybciej. Nie wiem co mam już robić. Proszę więc o pomoc i jakieś sugestie. Zwłaszcza z tymi czasami



#2 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 luty 2018 - 07:28

Ja bym majpierw zajrzał do rozrzadu

#3 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 198 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 16 luty 2018 - 22:54

Sondy muszą dobrze a przynajmniej równo pokazywać po obu stronach żeby czasy były zbliżone. Lewe powietrze trzeba sprawdzić bo też to może powodować, jak masz zalane paliwem rząd 1, 3 ,5 to sonda widzi za dużo tlenu czyli ubogą mieszankę (wskazania sondy ciągle niższe napięcie od tej drugiej) i sterownik dolewa paliwa.



#4 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3187 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 luty 2018 - 20:31

wymieniłeś stare dobre sondy na nowe dobre sondy, ale to nie rozwiązało problemu ze źle wyregulowanym gazem, może źle ustawionym rozrządem, lewym powietrzem ect,  brawo  :)


Edytowany przez robert514, 26 luty 2018 - 20:35.


#5 OFFLINE   zawrotnik

zawrotnik
  • 11 postów
  • Dołączył: 20-02-2017
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 październik 2018 - 22:58

Tutaj problemem że czasy wtrysku są różne może być  różna wydajność wtryskiwaczy gazowych. Może zmieniać się z czasem. Bywa że nawet nowe wtryskiwacze lpg mają duży rozrzut fabryczny.

https://lpgmasters.p...murano-3-5l-v6/



#6 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5711 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 październik 2018 - 00:45

Od lutego to już chyba to naprawił sobie...