Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Xenony po regeneracji świecą za wysoko


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Browarowiec

Browarowiec
  • 7 postów
  • Dołączył: 15-06-2017
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 13 styczeń 2018 - 22:24

Rok: 2000
Silnik: 2.2 16V
Rodzaj nadwozia: sedan

Problem polega na tym, że lampy w mojej Omedze świecą za wysoko (manualnie obniżyłem je jak tylko się dało). Kilka dni temu wymieniałem w nich odbłyśniki soczewek i połamane uchwyty. Nie wiem czy wcześniej były ustawione poprawnie, ale nikogo nie oślepiałem, bo sam ledwo widziałem drogę. Teraz mam świetne oświetlenie, ale auto uziemione, bo mruga mi co 5 auto na trasie, a bardzo nie lubię oślepiać innych.

Czy to może być wina silniczków od samopoziomowania? Wymagana jest ich kalibracja?



#2 OFFLINE   B0Cygano

B0Cygano
  • 347 postów
  • Dołączył: 12-11-2016
  • Skąd: BSK
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 styczeń 2018 - 22:28

Ustawiane na stacji, czy przy piwerku w garażu ?

A powiem, Ci odnośnie ustawień na stacji, byłem na 3, w jednej ustawili tak, że mało co widziałem, w drugiej powiedzieli, że ok a w trzeciej, że za nisko i podwyższyli, teraz według mnie jest ok, ale zdarzają się pojazdy co mi mrugają, więc wszystko zależy od diagnosty i sposobu ustawiania.

 

Też rozbiłem regeneracje lamp i żadnej kalibracji nie przeprowadzałem.



#3 OFFLINE   Browarowiec

Browarowiec
  • 7 postów
  • Dołączył: 15-06-2017
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 13 styczeń 2018 - 22:39

"Przy piwerku w garażu" :D Ale zgodnie ze sztuką i 10 metrow dalej odcięcie było 10 centymetrów WYŻEJ niż wysokość lamp w aucie :( Więc poprzedzającym mnie autom robię rentgen oczu w lusterkach, co sam zauważyłem, że autom jadącym powyżej 50m przede mną oświetlam zagłówki i dach.

#4 OFFLINE   B0Cygano

B0Cygano
  • 347 postów
  • Dołączył: 12-11-2016
  • Skąd: BSK
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 styczeń 2018 - 22:45

Jedź na stacje i tam ustaw, no chyba, że lampa źle złożona, ale jej budowa to za wysokie progi na moje nogi :)



#5 OFFLINE   Browarowiec

Browarowiec
  • 7 postów
  • Dołączył: 15-06-2017
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 13 styczeń 2018 - 22:51

Ale mówię, że zakres regulacji w dół już się skończył. Zauważyłem bardzo ciekawą rzecz i nie wykluczam, że coś pokiełbasiłem przy składaniu lampy (mimo, że uchwytu od ustawiania pionu lustra nie dotykałem, tylko od poziomu był w szczątkach), ale kręcąc śrubą regulacyjną (ciągle w jedną stronę) idą w dół, a następnie w górę - to mnie zszokowało.

#6 OFFLINE   Browarowiec

Browarowiec
  • 7 postów
  • Dołączył: 15-06-2017
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 15 styczeń 2018 - 14:11

Ze sprawą się uporałem - lustro spadło z nowego uchwytu, już się bałem, że się połamał. Obyło się bez rozklejania - poprawiłem mocowanie lustra na uchwycie i na bolcu od silniczka i udało się pięknie wyregulować :) Dzięki wszystkim za odpowiedzi.



#7 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 styczeń 2018 - 14:51

Najlepiej samemu ustawić oczywiście jeśli się wie jak to zrobić ze sztuką