Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

smierdzi ropą!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   fortrans6x

fortrans6x
  • 68 postów
  • Dołączył: 10-11-2017
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 30 grudnia 2017 - 05:44

Rok:1996
Silnik:2.5 TD

Hej wszystkim, zalożyłem nowy temat, ponieważ Kluska musi przed sylwkiem isc do mechanika, otóż problem wyglada nastepująco-po przekreceniu kluczyka i odpaleniu "kanapy na kołach" oprócz wydobywania się spod maski pięknego dzwięku silnika r6 do kabiny wraz ze wzrostem ustawianego nadmuchu (i z klimą i bez) strasznie czuc olej napedowy, tzn jakby nie patrzac, wrażenia podobne jak wsadzić nos w otwor korka wlewu paliwa... pod maską czysto, na kanale omka sprawdzana, nic nie kapie, co moze byc przyczyną? Nie chce zostawiać wozidła u mechanika do jutra...(jak oddawalem do roboty alternator to koszty wyszly wieksze niz sam silnik warty a wystarczylo tylko zrobic mase), może miał ktoś podobny przypadek... w samochodzie jedzie tak bardzo podczas jazdy, ze można sobie darowac wciąganie koki(i to nielegalne i drogie), wystarczy wsiasc do mojego auta, problem pojawil sie ot tak, wczoraj podczas powrotu z Zakopanego... dla pewniaka, wszystkie filtry wymienione, oleju, powietrza, kabinowy, paliwa. Olej zmieniony 2 dni temu...


Edytowany przez fortrans6x, 30 grudnia 2017 - 11:52.




#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 grudnia 2017 - 17:04

Popatrz na filtr paliwa, wtrysk sterujący i pompę wtryskową, potem przelewy i powrót do zbiornika. Gdzieś będzie mokro na pewno - szukaj na pracującym silniku, szybciej znajdziesz.

A tak z ciekawości - ta oma była w jakiejś w super promocyjnej cenie patrząc na ilość usterek?

 

EDIT: Sprawdź dokręcenie przewodów przy filtrze paliwa...


Edytowany przez Przybek, 30 grudnia 2017 - 17:06.


#3 OFFLINE   fortrans6x

fortrans6x
  • 68 postów
  • Dołączył: 10-11-2017
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 30 grudnia 2017 - 18:55

filtr paliwa wymieniony na nowy, nie cieknie nigdzie... jesli chodzi o cene to owszem, miliona zl nie kosztowala...pojawił si nastepny problem i to tez od tak, otóż podczas jazdy na wolnych obrotach(zaczelo sie to dzisiaj) po prostu autem kolebie na boki, szczegolnie przy niskich predkosciach typu 20-40, cos w porownaniu jakby kola nie byly dokrecone a są...


Edytowany przez fortrans6x, 30 grudnia 2017 - 19:02.


#4 OFFLINE   huba1973

huba1973
  • 123 postów
  • Dołączył: 21-11-2010
  • Skąd: Bolesławiec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 06 stycznia 2018 - 21:55

Miałem podobny problem(smród) z tym,ze jeszcze dodatkowo zauwazyłem ślady ON na skrzyni biegów.Sprawdziłem wszystko,to co ty i ręce mi opadły,bo w tych miejscach sucho.Okazało się,że przewód paliwowy pod podszybiem lekko się telepał i ocierał o coś podczas jazdy (on chyba tam gdzieś powinien być wpięty) i zrobiła się dziurka ,z której ciekło.Mechanik wypiął odcinek przewodu i zaspawał ubytek,niby awaryjnie,ale trzyma do tej pory, ze 3-4 lata minęły.Moze masz podobną usterkę?

Pzdr-Hubert