Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Oma 2.5 V6 nie równa praca silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Paliser

Paliser
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2017
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 28 grudnia 2017 - 21:13

Rok:1999
Silnik:2.5 V6

Witam Was wszystkich. Koledzy jestem nowy na forum więc jeżeli był już podobny temat to sory, ale ja nie mogłem znaleźć. Jak byście byli mi w stanie pomóc to byłbym wdzięczny. Mój problem z Oma polega na tym że Na niskich obrotach Oma faluje, a w trakcie jazdy zdarza się często że zgaśnie. Moc ma. Pomóżcie bo każdy mechanik mówi co innego, a nie chciałbym wymieniać pół autka. Czy to może pompka paliwa, przewody, świecie, czy jeszcze coś innego. Tak samo dzieje się na Pb jak i LPG. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

Edytowany przez Paliser, 28 grudnia 2017 - 21:33.




#2 OFFLINE   cool84

cool84
  • 57 postów
  • Dołączył: 25-11-2011
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 28 grudnia 2017 - 22:25

przewody, świecie, czy jeszcze coś innego

może być :nie_wiem: cewka też może być



#3 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2017 - 00:45

Czy pokrywy nie ciekną i w gniazdach świec nie stoi olej?



#4 OFFLINE   Paliser

Paliser
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2017
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 grudnia 2017 - 08:39

Uszczelki pod pokrywkami były wymieniane rok temu, trochę się pocą ale nie leje, bo miałem już ten problem ze bardzo laly, sprawdzę jeszcze te świece czy są w normie. Czy to może być ta cewka? pamiętam że kolega w MV6 miał też taki problem, wziął ode mnie pompke paliwa z mojej MV6 która miałem i problem się rozwiązał. Ale jeżeli byłaby to pompka to czy miałaby cały czas ta sama moc?
Koledzy a co sądzicie, czy to może być silniczek krokowy?

Edytowany przez Paliser, 29 grudnia 2017 - 08:27.


#5 OFFLINE   Paliser

Paliser
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2017
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 stycznia 2018 - 14:54

Pany, temat dalej do pociagniecia, wymieniłem przewody, świece i lipa, dalej to samo. Pomóżcie bo już nie mam pojęcia co jest grane.

#6 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2018 - 16:49

Zmierz oporność czujnika wału korbowego i zobacz czy kabel czujnika nie idzie za blisko cewki.



#7 OFFLINE   cool84

cool84
  • 57 postów
  • Dołączył: 25-11-2011
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 stycznia 2018 - 22:15

wyczyść (wymocz w nafcie) krokowca, może pomoże a na pewno nie zaszkodzi