Rok:1998
Silnik:2.5 v6
Witam znów, tym razem pytanie co może stukać, jak kręcę kierownicą stojąc samochodem w miejscu to słychać w środku wyraźnie stuki tak w stylu jakby się coś naciągało i pukało przy tym, najbardziej w miejscu kręcąc, w czasie jazdy sporadycznie. Nowe tuleje przód, drążek prawy, lewy organoleptycznie ok ale ręki sobie uciąć nie daje, łączniki nowe. Jeśli to ma jakieś znaczenie to przy zgaszonym przy próbie kręcenia kierą, mocniej to słychać. A i jeszcze na zgaszonym kierownica ma taki luz że można nią majtać troszkę prawo lewo nim czuć ten opór braku wspomagania
1
Stuki luzy
Rozpoczęte przez
e09
, 28 gru 2017, 00:36
3 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2017 - 01:04
Albo wspornik układu na prawej podłużnicy albo przekładnia wyrywa resztki podłużnicy o której mowa w innym Twoim temacie
Ewentualnie łożyska Mcphersonów jeszcze...
Edytowany przez Przybek, 28 grudnia 2017 - 01:05.
#3 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2017 - 01:06
Sorki zapomniałem dodać że podluznica ogarnięta i mocno przetestowana, siedzi jak należy
#4 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2017 - 01:23
Sprawdź wspornik na drugiej podłużnicy i łożyska Mcphersonów. Bo takie dźwięki tylko to może wydawać.