Po wymianie silnika nie wkreca sie powyzej 2 tys obrotow. 3.0 v6
#1 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2017 - 18:20
Silnik:3.0 Po wymianie problem prawdopodobnie z czojnikiem polozenia walu problem polega na tym ze czojnik polozenia walu od "nowego" silnika ma inna kostke niz kostka od starego silnika podejzewam ze ten nowy silnik jest z omegi bfl choc pewnosci nie mam i czojniki sie roznia. Wiec przecialem kabel polutowalem czojnik z nowego z kostka ze starego i chodzi ale nie tak jak powinna. Swiece sa czarne jak by nie przepalala cewka ok kable tez swiece nowe. Wkreca sie do 1.5tys max 2 i strzela w kolektor ssacy. Ma ktos jakis pomysl ?
#2 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2017 - 19:11
#3 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2017 - 09:03
#4 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2017 - 16:17
Jeśli chodzi o kostki we wszystkich czujnikach to zmiana była podczas tzw małego liftu i nie chodzi mi o pojawienie się omegi BFL bo to było kilka lat później.Wtedy zmieniono kostki z prostokątnych na zaokrąglane i tak produkowano zaokrąglane do końca lat produkcji omegi.Ja bym obstawiał dwa czujniki wału korbowego i wałka rozrządu które tu mogą psuć robotę.Poszukaj używanych czujników tylko oryginałów jest tego na necie.Za sam wału korbowego trzeba dać około 200 złociszy
#5 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2017 - 16:47