Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stuki przy hamowaniu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   33te

33te
  • 2 postów
  • Dołączył: 14-03-2011

Napisany 20 listopada 2017 - 07:58

Rok:2001
Silnik:2.2dti



#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 listopada 2017 - 01:44

Jakie stuki? Może coś więcej?

 

 

 

 

 

 

Echh, jak bawimy się w zgadywanie to ze szklanej kuli wychodzi ze napier**** znaczy stukają tylne klocki w jarzmach zacisków...



#3 OFFLINE   andree_e34

andree_e34
  • 26 postów
  • Dołączył: 09-10-2017
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 listopada 2017 - 21:24

Nie hamować :smiech:



#4 OFFLINE   promys33

promys33
  • 3 postów
  • Dołączył: 10-12-2017
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 10 grudnia 2017 - 16:03

@33te weź powiedz coś więcej bo tak to można w nieskończoność się domyślać :) 



#5 OFFLINE   kudlatek

kudlatek
  • 82 postów
  • Dołączył: 04-02-2009
  • Skąd: Biskupiec
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 grudnia 2017 - 19:43

Tuleja wspornika kierowniczego.



#6 OFFLINE   mario45

mario45
  • 92 postów
  • Dołączył: 29-09-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 listopada 2018 - 10:53

Witam. Jestem po wymianie wspornika drążka kierowniczego wahacze z tym ze jeden ma trzy miesiące,drugi nówka i końcówek drążków kierowniczych. Wcześniej rytmicznie coś waliło podczas hamowania. Na forum piszą że to od wspornika ale jest wymieniony a łupie dalej. Jakieś sugestie co to może być? Auto jest po przeglądzie i nic nie wyszło, żadnych luzów... Może być że przez zły sposób montażu wahacz uj strzelił i to od niego to łupanie przy hamowaniu?


Edytowany przez mario45, 21 listopada 2018 - 16:34.


#7 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 grudnia 2018 - 00:53

Witam. Jestem po wymianie wspornika drążka kierowniczego wahacze z tym ze jeden ma trzy miesiące,drugi nówka i końcówek drążków kierowniczych. Wcześniej rytmicznie coś waliło podczas hamowania. Na forum piszą że to od wspornika ale jest wymieniony a łupie dalej. Jakieś sugestie co to może być? Auto jest po przeglądzie i nic nie wyszło, żadnych luzów... Może być że przez zły sposób montażu wahacz uj strzelił i to od niego to łupanie przy hamowaniu?

Szukaj w układzie hamulcowym przyczyny miarowego stukania przy hamowaniu. Uszczerbiona tarcza hamulcowa nie wyjdzie na przeglądzie.