Rok:1999
Silnik:2.0 DTI
Witam! Mam pytanie.Co moze byc przyczyna przy odpalaniu auta, poniewaz jak rano odpalam to ladnie pali, lecz jak probuje w dzien odpalic to ciezko pali jak jest cieply silnik.
Napisany 24 października 2017 - 17:18
Rok:1999
Silnik:2.0 DTI
Witam! Mam pytanie.Co moze byc przyczyna przy odpalaniu auta, poniewaz jak rano odpalam to ladnie pali, lecz jak probuje w dzien odpalic to ciezko pali jak jest cieply silnik.
Napisany 24 października 2017 - 17:21
rano odpalam to ladnie pali, lecz jak probuje w dzien odpalic to ciezko pali jak jest cieply silnik
Jak jest ciepły to przed odpalaniem zdejm wtyczke z czujnika temperatury silnika i zrób test i napisz jak odpalił.
Edytowany przez Dziadek13, 24 października 2017 - 17:22.
Napisany 24 października 2017 - 17:50
rozumiem ze jak silnik ciepły to swiece nie grzeją?
Napisany 24 października 2017 - 18:10
A ten problem wystąpił kiedy?, nie dawno lub był zawsze.
Napisany 24 października 2017 - 18:37
nie dawno. pomp wtryskowych pada?
Edytowany przez manhut88, 24 października 2017 - 18:51.
Napisany 25 października 2017 - 06:56
nie, pompa wymaga regulacji, lub zmostkowania swiec tak, aby za kazdym razem grzały..ale jest przepadłość 2,5TD...dlaczego u Ciebie?, rozumiem ze wszystkie swiece grzeją?
Napisany 25 października 2017 - 12:09
A jak kręci rozrusznik na ciepłym i na zimnym czy słyszysz różnice?.
Tu nasuwa się jeszcze jeden punkt który zawsze się sprawdza to uszkodzony czujnik obrotu wału on zawsze na ciepło szwankuje.
Edytowany przez Dziadek13, 25 października 2017 - 12:12.
Napisany 26 października 2017 - 16:10
wszystkie swiece grzeeja, poprzedni wlasciciel wymienial.Rozrusznik kreci bez zmian.
Napisany 27 października 2017 - 12:11
Tu nasuwa się jeszcze jeden punkt który zawsze się sprawdza to uszkodzony czujnik obrotu wału on zawsze na ciepło szwankuje.
I co sprawdziłeś?.
Napisany 28 października 2017 - 21:49
niee sprawdzalem czujnika. Teraz lepiej pali.
a gdzie jest czujnik polozenia wala?
Edytowany przez manhut88, 28 października 2017 - 21:50.
Napisany 29 października 2017 - 14:35
Jest pod chłodniczką oleju a nad miską oleju, trza od kanału jest na jednej śrubce tylko podczas montażu dobrze uszczelnić co by nie ciekł olej,wtyczka jego jest po prawej stronie egr .
Edytowany przez Dziadek13, 29 października 2017 - 14:36.
Napisany 07 listopada 2017 - 21:05
tak odpala
pali teraz za kazdym razem ciepły trze. czujnik sprawdze w sobote
Edytowany przez manhut88, 07 listopada 2017 - 21:08.
Napisany 11 listopada 2017 - 13:34
czujnik jest ok.
rozrusznik? i ma problem z odpalaniem auta
Edytowany przez manhut88, 11 listopada 2017 - 13:37.
Napisany 11 listopada 2017 - 17:33
Pojedz na kompa do kogos kto ogarnia ten silnik bo na moje to będziesz miał problem z pompa.
Napisany 11 listopada 2017 - 17:53
Rozrusznik dobrze kręci wygląda że coś z paliwem nie dostaje go ,sprawdź wężyki przelewów czy na końcówkach nie są mokre być może tam gdzieś po zagrzaniu silnika zasysa powietrze.
Jest jeszcze jedna metoda jak silnik będzie ciepły i ciężko będzie odpalał to polej zimną wodą pompe paliwa po prostu ją schłodź jak odpali to pompa do roboty.
Napisany 13 listopada 2017 - 17:23
przy próbie odpalenia słychać z silnika tylko wyraźne stuk rozrusznik.
Napisany 13 listopada 2017 - 17:56
przy próbie odpalenia słychać z silnika tylko wyraźne stuk rozrusznik.
Czyli nie kręci silnikiem tylko po przekręceniu kluczyka słychać takie klik,stuk?
Ale ja na tym filmiku słyszę że rozrusznik kręci silnikiem tylko go coś wybija jak by go odrzucało od wieńca zembatego na sprzęgle po jednym obrocie rozrusznika, i teraz albo napięcie sterujące się traci na kontakcie i cewka puszcza, bendix odbija,możliwe że ścięte skosy na zambadce bendixa lub na wieńcu zembatym.Tak to wygląda dla mnie po odsłuchu z filmika choć słabo coś z głosem.