Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

panel sterowania


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Andrzej_jj2

Andrzej_jj2
  • 6 postów
  • Dołączył: 30-10-2015
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 październik 2017 - 15:45

Rok:1998 .Witam ,mam Omegę z silnikiem 2.0 16v kilka dni temu przyjechałem do domu wyłączyłem silnik otworzyłem bramę wsiadłem do auta odpalam i widzę że w panelu sterowania ciemno niema nic i nic nie działa. Jezdziłem kilka dni bez ogrzewania i nawiewu ( u mnie klima jest manual).Mam pytanie co może być przyczyną że wszystko zniknęło.
Silnik:2.0





#2 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 102 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 06 październik 2017 - 17:28

Jak będziesz wiedział co padło to mam do sprzedania cały panel i dmuchawę, no wszystko



#3 OFFLINE   arek1981

arek1981
  • 81 postów
  • Dołączył: 03-03-2009
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 październik 2017 - 10:48

Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, czy wszystkie są całe.



#4 OFFLINE   Andrzej_jj2

Andrzej_jj2
  • 6 postów
  • Dołączył: 30-10-2015
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 październik 2017 - 20:53

Sprawdzałem i mi się wydaje że wszystkie są w porządku, ale jeżeli wiesz które odpowiadają za panel to możesz podpowiedzieć ?



#5 OFFLINE   arek1981

arek1981
  • 81 postów
  • Dołączył: 03-03-2009
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 październik 2017 - 19:26

Przede wszystkim nr 33. Możesz też sprawdzić nr. 4,6,12,14,15- odpowiadają one za kilka układów w aucie, być może któryś z nich jest przepalony. Pisząc sprawdzenie mam na myśli wyjęcie każdego po kolei i ocenę wzrokową, czy nie jest uszkodzony. Ostatnio walczyłem u siebie z tylnym lewym światłem- wymiana żarówki, próba mostkowania, a przyczyną okazał się bezpiecznik nr 24. Także trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy.