Przyczyny na pewno leży w tym czujniku powietrza zasysanegoG prawda z odłączoną przepływką zapala normalnie jak jest reszta sprawna
2.5 dti ciężko pali...
#21 OFFLINE
Napisany 04 października 2017 - 17:21
#22 OFFLINE
Napisany 04 października 2017 - 20:03
Jak odpalam i już zaczyna odpalać Ale nie ma wszystkie gary to wali dym z rury. Czuć ropę
Mam też myśl że silnik jest wyeksploatowany i żeby jechać do serwisu żeby wgrać soft świec Żarowych.
#23 OFFLINE
Napisany 05 października 2017 - 12:12
już Czeladnik Ci napisał, ja bym obstawiał wtryski że już są bardzo do d*py
#24 OFFLINE
Napisany 05 października 2017 - 19:38
#25 OFFLINE
Napisany 06 października 2017 - 06:50
i ciśnienie sprężania, jeśli jedno i drugie jest sprawne to przy mrozach powinna odpalić bez świec, to nie silnik gaźnikowy aby go zalewało, jeśli podczas sprężania zostanie wytworzona odpowiednia temperatura zassanego powietrza i paliwo zostanie rozpylone a nie wlane wiaderkiem to na pewno nastąpi samo zapłon
#26 OFFLINE
Napisany 06 października 2017 - 16:18
dobra. Jestem umówiony do serwisu zobaczymy co oni powiedzą. Może i faktycznie wtryski padły.
#27 OFFLINE
Napisany 06 października 2017 - 17:01
wtryski do renomowanego serwisu BOSCH i masz pewność ja za swoje zapłaciłem 2400 PLN i różnica była
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 07 października 2017 - 09:11
Ok, odrazu wgrywam softa grzania świecpo co ? to jest tylko markowanie smrodu dezodorantem
#30 OFFLINE
Napisany 07 października 2017 - 12:46
Mówisz żeby nie programować?po co ? to jest tylko markowanie smrodu dezodorantem
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
Napisany 07 października 2017 - 19:34
17,5 bar. W sprawdzonych poradach są wszystkie dane, szukaj nie leń się.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją