Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 dti ciężko pali...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 października 2017 - 17:21

Przyczyny na pewno leży w tym czujniku powietrza zasysanego
G prawda z odłączoną przepływką zapala normalnie jak jest reszta sprawna

#22 OFFLINE   vision95

vision95
  • 45 postów
  • Dołączył: 10-06-2015
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 października 2017 - 20:03

Czyli co mam jeszcze sprawdzić?
Jak odpalam i już zaczyna odpalać Ale nie ma wszystkie gary to wali dym z rury. Czuć ropę
Mam też myśl że silnik jest wyeksploatowany i żeby jechać do serwisu żeby wgrać soft świec Żarowych.

#23 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 października 2017 - 12:12

już Czeladnik Ci napisał, ja bym obstawiał wtryski że już są bardzo do d*py



#24 OFFLINE   vision95

vision95
  • 45 postów
  • Dołączył: 10-06-2015
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 października 2017 - 19:38

Z kim nie rozmawiam to każdy mówi że zalewa. Po za tym jak odłącze czujnik i świece grzeją to wtedy pali od strzała. Więc wtryski?

#25 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 października 2017 - 06:50

i ciśnienie sprężania, jeśli jedno i drugie jest sprawne to przy mrozach powinna odpalić bez świec, to nie silnik gaźnikowy aby go zalewało, jeśli podczas sprężania zostanie wytworzona odpowiednia temperatura zassanego powietrza i paliwo zostanie rozpylone a nie wlane wiaderkiem to na pewno nastąpi samo zapłon



#26 OFFLINE   vision95

vision95
  • 45 postów
  • Dołączył: 10-06-2015
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 października 2017 - 16:18

dobra. Jestem umówiony do serwisu zobaczymy co oni powiedzą. Może i faktycznie wtryski padły.



#27 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 października 2017 - 17:01

wtryski do renomowanego serwisu BOSCH i masz pewność ja za swoje zapłaciłem 2400 PLN i różnica była



#28 OFFLINE   vision95

vision95
  • 45 postów
  • Dołączył: 10-06-2015
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 października 2017 - 20:11

Ok, odrazu wgrywam softa grzania świec.



#29 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 października 2017 - 09:11

Ok, odrazu wgrywam softa grzania świec
po co ? to jest tylko markowanie smrodu dezodorantem

#30 OFFLINE   vision95

vision95
  • 45 postów
  • Dołączył: 10-06-2015
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 października 2017 - 12:46

Wymieniłem świece żarowe znaczy jedna którą nie grzała i nie było żarnika, boję się że odpadł gdzieś albo taka kupiłem i może nie mieć kompresji na 1 garnku na zimnym. Muszę zmierzyćZałączony plik  received_1521151824631128.jpeg   23,19K   7 pobrań

po co ? to jest tylko markowanie smrodu dezodorantem

Mówisz żeby nie programować?

#31 OFFLINE   vision95

vision95
  • 45 postów
  • Dołączył: 10-06-2015
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 października 2017 - 13:56

Jaka powinna być kompresja na garach?

#32 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 października 2017 - 19:34

17,5 bar. W sprawdzonych poradach są wszystkie dane, szukaj nie leń się.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p