Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wycena mojej omegi na sprzedaż


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   xenonkb

xenonkb
  • 10 postów
  • Dołączył: 06-06-2017
  • Skąd: Łochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 11 wrzesień 2017 - 13:33

Witam

Nie wiem czy w dobrym dziale to dałem, w razie co proszę o przeniesienie.

 

Troche się rozpisałem ale chciałem trochę opisać sytuacje

 

A więc tak, w styczniu tego roku kupiłem omege 3.0 v6  z 1998r na fajnym dość bogatym wyposażeniu.

Miała uszkodzoną uszczelkę pod jedną z głowić. Stwierdziłem że sprawdzę ciśnienie na cylindrach i wyszło mniej więcej na wszystkich po 13 co zadecydowało że opłaca się remontować silnik. A więc obie głowice zwalone oddane do zakładu który tym się zajmuje, po sprawdzeniu wyszło że jeden zawór puszcza więc zadecydowałem że zrobię remont całkowity głowic no i pokusiłem się na rozwiercenie kanałów i spolerowanie. Koszt dla ciekawskich 2300zł. Wszystko złożone na nowych uszczelkach. Nowe świece przewody i wszystko co wglądało na zużyte. Nowa chłodnicza oleju, ta ulepszona. Wszystko złożone ładnie pięknie chodziła lecz zaczęło się ślizgać sprzęgło więc założone nowe luk-a całe kompletne wraz z nowym wyprzęgnikiem i nowym przewodem hydraulcznym. no i mniej więcej tak remont się skończył. Nie liczę nowych hamulców z kompletną regeneracją zacisków i wymianą wszystkich przewodów hamulcowych.

 

Omega po tym remoncie była szybsza od oryginału. ile mocy miała tego nie wiem. Jeździłem nią w długie trasy do niemiec gdzie poszła 265km/h w trzy osoby.

 

A teraz to co się zdarzyło i niestety skończyło żywot samochodu.

Więc jadę około 120km/h na trasie szybkiego ruchu zmieniam z 4 biegu na 5, chwilowe stukanie z 3s i po chwili urgot huk i coś się wysypało na ulice.

Okazało się że prawdopodobnie korbowód wyszedł bogiem.

 

Wyposażenie:

nagłośnienie bose

aluminiowe pokrywy zaworów

skórzane podgrzewane fotele

szyberdach szczelny i w pełni sprawny

elektryczna roleta

zawieszenie nivo, niespotykane w sedanie. lecz amory były uszkodzone i zastąpione serią

Ale cała instalacja sprężarka przewody czujniczki wszystko jest.

xenon

 

no i reszta jak to w mv6

najdłuższa możliwa skrzynia biegów manulana przy 100km/h na 5 biegu miałem około 2tys obrotów.

 

Samochód ogólnie jak widać szykowałem dla siebie, w samochód w ostatnim czasie zainwestowałem 8tys zł  :(

Chciałem w niedługim czasie robić blacharke i malowanie chodź jeszcze nie ma tragedii.

 

Nr vin: W0L0VBP69W1120071

Pierwsza rejestracja: 01.04.1998

 

Teraz moje pytanie ile mogę wziąć za uszkodzoną tak omegę? czy bardziej opłaca się rozebrać na części gdyż same pokrywy aluminiowe i głowice warte są około 2tys zł na rynku wtórnym.

 

A może ktoś z was by chciał mojego cukierka?

 

 





#2 OFFLINE   B0Cygano

B0Cygano
  • 291 postów
  • Dołączył: 12-11-2016
  • Skąd: BSK
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 wrzesień 2017 - 18:50

Witaj, wszystko zależy jak Ty wyceniasz i i le ktoś jest w stanie za to zapłacić. Według mnie wszystko zależy od oryginalności auta, jego kompletności i ogólnego stanu reszty podzespołów po za tym który uległ uszkodzeniu. Wbrew dziwnemu stanu umysłu jaki u nas panuje to jak auto nigdy nie miało LPG to i jest więcej warte.

Jak byś zdecydował się rozbierać na części to jestem zainteresowany fotelami w skórze, jeśli są czarne i w stanie co najmniej idealnym :)

 



#3 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 108 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 11 wrzesień 2017 - 20:57

Najlepiej kup jakąś MV6 za 1500 - 2000zł, zrób przeszczep silnika a reszte rozbierz, sprzedaj troche części a karoseria na złom. Ja dokładnie tak zrobiłem, też korba wyszła, kupiłem MV6 za 1700zł w dobrym stanie technicznym. Rozebrałem ją do imentu, zeszło mi paredziesiąt godzin ale nawet przyjemna robota, przełożę silnik przy okazji go uszczelnie, przełoże prawie nowy rozrząd z mojego silnika. I mając drugą omegę w cześciach żadna awaria mi nie straszna, przekładam i jezdze dalej, za free bez kosztów. Ta kupiona ma dużo dobrych firmowych części, m.in. układ zapłonowy, hamulce, kompresor skraplacz klimy, głowice robione itd. Tylko kupując trzeba dobrze sprawdzić silnik, ciężko o dobry, ja tego nie zrobiłem dokładnie i jak się dobrze rozgrzeje lubi puścić niebieskiego dyma, pod maksymalnym obciążeniem też większa chmurka ale nie ubywało dużo więc powinien troche pośmigać.



#4 OFFLINE   xenonkb

xenonkb
  • 10 postów
  • Dołączył: 06-06-2017
  • Skąd: Łochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 14 wrzesień 2017 - 13:18

Sam nie wiem co mam robić teraz z tym samochodem. Buda ogólnie jest zdrowa, dziur nie ma ale blacha została nadgryziona przez ząb czasu. Dlatego w zimę chciałem ją całą malować. Skóra nie jest w stanie idealnym ale do uratowania bo nie poprzecierana. Z kupnem innej za 1500 może być problem że nie znajdę z dobrym silnikiem. Naprawdę lubiłem ten samochód, był wygodniejszy od dwóch hyundaiów praktycznie nowych. Ogólnie myśląc nad całą sprawą i rozmowę ze znajomym, stwierdziłem że wystawię ją w całości gdzieś za 3 tys albo na części. Natomiast na zastępstwo kupie sobie nowszą poliftową albo opla signum.

 

 

 

Jakby ktoś był chętny na aluminiowe pokrywy zaworów z nowymi uszczelkami po przebiegu 15tys, to dla osób z forum mogę sprzedać za 500zł plus wysyłka.


Edytowany przez xenonkb, 14 wrzesień 2017 - 16:00.