Witam
Nie wiem czy w dobrym dziale to dałem, w razie co proszę o przeniesienie.
Troche się rozpisałem ale chciałem trochę opisać sytuacje
A więc tak, w styczniu tego roku kupiłem omege 3.0 v6 z 1998r na fajnym dość bogatym wyposażeniu.
Miała uszkodzoną uszczelkę pod jedną z głowić. Stwierdziłem że sprawdzę ciśnienie na cylindrach i wyszło mniej więcej na wszystkich po 13 co zadecydowało że opłaca się remontować silnik. A więc obie głowice zwalone oddane do zakładu który tym się zajmuje, po sprawdzeniu wyszło że jeden zawór puszcza więc zadecydowałem że zrobię remont całkowity głowic no i pokusiłem się na rozwiercenie kanałów i spolerowanie. Koszt dla ciekawskich 2300zł. Wszystko złożone na nowych uszczelkach. Nowe świece przewody i wszystko co wglądało na zużyte. Nowa chłodnicza oleju, ta ulepszona. Wszystko złożone ładnie pięknie chodziła lecz zaczęło się ślizgać sprzęgło więc założone nowe luk-a całe kompletne wraz z nowym wyprzęgnikiem i nowym przewodem hydraulcznym. no i mniej więcej tak remont się skończył. Nie liczę nowych hamulców z kompletną regeneracją zacisków i wymianą wszystkich przewodów hamulcowych.
Omega po tym remoncie była szybsza od oryginału. ile mocy miała tego nie wiem. Jeździłem nią w długie trasy do niemiec gdzie poszła 265km/h w trzy osoby.
A teraz to co się zdarzyło i niestety skończyło żywot samochodu.
Więc jadę około 120km/h na trasie szybkiego ruchu zmieniam z 4 biegu na 5, chwilowe stukanie z 3s i po chwili urgot huk i coś się wysypało na ulice.
Okazało się że prawdopodobnie korbowód wyszedł bogiem.
Wyposażenie:
nagłośnienie bose
aluminiowe pokrywy zaworów
skórzane podgrzewane fotele
szyberdach szczelny i w pełni sprawny
elektryczna roleta
zawieszenie nivo, niespotykane w sedanie. lecz amory były uszkodzone i zastąpione serią
Ale cała instalacja sprężarka przewody czujniczki wszystko jest.
xenon
no i reszta jak to w mv6
najdłuższa możliwa skrzynia biegów manulana przy 100km/h na 5 biegu miałem około 2tys obrotów.
Samochód ogólnie jak widać szykowałem dla siebie, w samochód w ostatnim czasie zainwestowałem 8tys zł
Chciałem w niedługim czasie robić blacharke i malowanie chodź jeszcze nie ma tragedii.
Nr vin: W0L0VBP69W1120071
Pierwsza rejestracja: 01.04.1998
Teraz moje pytanie ile mogę wziąć za uszkodzoną tak omegę? czy bardziej opłaca się rozebrać na części gdyż same pokrywy aluminiowe i głowice warte są około 2tys zł na rynku wtórnym.
A może ktoś z was by chciał mojego cukierka?