Rok: 2000
Silnik: x30xe
Samochód Stał ponad rok czasu z powodu kolizji a potem całkowitej odbudowy nadwozia i podwozia (zero rudej)
Teraz uruchomiłem silnik po kilku naprawach typu wymiana kolektora, uszczelnienie układu wydechowego itp. mam kilka problemów:
1. Silnik trzyma bardzo wysokie obroty jak na V wahają się miedzy 800-1000 obr/min. ( w OP-com obroty zadane 720-750 a obr rzeczywiste jak pisałem ponad 800 do 1000)
2. Sonda lambda pracuje w zakresie około 300-700mV to nie za mało?
3. Nie działają mi elektryczne pompki płynu chłodzącego. Z poziomu Op-com'a mogę załączyć tą pod zbiorniczkiem ale ta na chłodnicy jest martwa (sama pompa jest sprawna)
4. silnik jakby nie rozwijał pełnej mocy, nie przyspiesza tak jak przed kolizją - w baku było około 5-10 litrów starego paliwa, wlałem teraz ponad 20 świeżego, ale może to paliwo?
Pojawiło się kilka objawów:
5. Jak silnik jest zimny to nie da się ruszyć z miejsca - wciśnięcie gazu powoduje duszenie silnika
6. dziwna sprawa z temperaturą silnika: na wskaźniku między 90 a 95 stopni wentylatory włączają się na 1 bieg a OP-com pokazuje 103 stopnie...
Edytowany przez masteriusz, 11 września 2017 - 08:29.