Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 DTI - most


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 27 sierpnia 2017 - 21:35

Rok:2002
Silnik:2.5 DTI

Witam i pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Omegi. Chcę wymienić olej w moście napędowym lecz nie wiem jaki wlać. W sklepie jegomość po szperaniu w katalogu nie mógł zidentyfikować jaki jest tam docelowo zalany, wiem jedynie że wchodzi 1l. Posiadam Omegę 2.5 DTI z 2002 roku serdecznie dziękuję za podpowiedz jaki olej zalać oraz w jakich okresach czasu się go wymienia pozdrawiam.





#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 sierpnia 2017 - 04:41

a masz w tym moście LSD ? 75W-90 a jak masz LSD to albo specjalny do przekładni z LSD lub zwykły i dodatek do LSD.



#3 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 30 sierpnia 2017 - 22:50

Nie mam pojęcia czy ma LSD po VINie w salonie Opla też za bardzo mi nie powiedzieli. Jak to sprawdzić i czy zasadniczo w moście wymienia się olej i co jaki czas szczerze mówiąc to jest to moja druga Omega poprzednią miałem 8 lat i też nie wymieniałem oleju w moście jednak w tej się bardziej "zabujałem" i postanowiłem by służyła mi najdłużej jak się da :)



#4 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 sierpnia 2017 - 04:35

po vinie jest wpis o mechanizmie z ograniczonym poślizgiem



#5 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 31 sierpnia 2017 - 16:10

Tu sprawdź po Vinie (albo piwie :phttp://opelvindekoder.pl/


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#6 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 06 września 2017 - 19:02

Dziękuję za podanie linku wyskoczyło coś takiego GW6 Przełożenie przekładni głównej: 3.27 tył więc jest szpera czy nie ma ?



#7 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 września 2017 - 04:31

ma być przekładnia o ograniczonym poslizgu to wtedy jest szpera



#8 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 07 września 2017 - 19:27

No to lipa bo nic takiego nie ma w opisie