Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problemy po zmianie uszczelki głowicy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kogut94

Kogut94
  • 4 postów
  • Dołączył: 13-08-2017
  • Skąd: Łobez
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 13 sierpień 2017 - 22:05

Rok:1992
Silnik:c20ne

Witam. Jestem posiadaczem Omegi A z 92 roku i c20ne pod maską, poprzednia moja drezyna to Omega B fl z 2000 roku z x20dtl, a na początku mojej litanii samochodów była Astra F kombi w wersji Club z c20ne pod maską. Mój problem polega na tym, że zakupiłem nieświadomie swoją "Stodołę" z napędem w odpowiednim miejscu z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Sprawa prosta, zwaliłem głowicę, wymieniłem uszczelkę, złożyłem do kupy i po zawodach, ale nie tak do końca. Otóż...po złożeniu któryś zawór dostał ataku przysłowiowego "pierdolca" i zaczął klepać. Rozrząd był idealnie na znakach, przestawiałem dla pewności o jeden ząbek na górze w przód i w tył, jednak to nic nie dało, bagnet oleju normalnie pokazuje stan oleju i nie wiem co może być przyczyną. Przed wymianą wszystko było idealnie, na starej uszczelce do końca było wszystko ok z zaworami, tylko w skrzyni coś rzęziło na wysokich obrotach. Przekręcenie wału o 180 stopni nie wchodzi w grę, bo jak go ustawiłem, tak dla pewności sobie narysowałem kreski na wale i na wałku rozrządu. Ktoś ma pomysł co to może być?

Edytowany przez Kogut94, 13 sierpień 2017 - 22:20.