A więc tak zacznijmy od mojego złomowiska po Omedze, następcą był PŁUG 406 BREAK 2.0 HDI 110 KM bez FAP rok 2002
wyposażenie:
4 x elektryczne szybki
4 x jasiek
skrzynia automat
klimatronic
ESP
A bez S
centralny
wspomaganie ze zmienną siłą
ogólnie autko bardzo wygodne, przejechałem w nim ponad 20k km bez żadnych problemów i bardzo wygodnie, w momencie kupna na liczniku było 180k a ile naprawdę to tego nie wiem, poprzedni właściciel zrobił sporo bo otrzymałem stertę faktur, łącznie z fakturą za regenerację wtryskiwaczy.
Kolejnym wynalazkiem było MERCEDES W 124 250 D rok 1993
Mesio w 2 serii czyli szeroka listwa ale jeszcze powinny być marchewki z przodu (kierunki) niestety poprzedni właściciel wsadził 3 serię czyli biel, ogólnie bydle w wersji SPORTLINE, z wyposażenia to tylko klima dla ubogich czyli szyber (nie do końca sprawny), A bez S i wspomaganie kierowajki pamiętam, a no i automatyczna antena z systemem BECKER MEXICO 2000 ze wzmakiem i CDchangerem, fura kupiona z przebiegiem licznikowym 390k, po oględzinach stanu mogła tyle mieć, niestety Miecio miał problem który rozwiązałem po 2 latach od na bycia i dzień przed kupnem, autem cały czas szarpało a żaden mechanik nie był w stanie powiedzieć co jest przyczyną, ja już wiem i było to banalne. Ogólnie auto jest k**ewsko pancerne, przy licznikowym przebiegu miałem cały zawias ori tak jak go fabryka wypuściła i autem się niesamowicie jeździ, dziś już nie robią takich aut, jak bym trafił na ładny model to z miła chęcią wrócę, ale niestety ceny zadbanych egzemplarzy rosną i to bardzo.
NEXT
Po tym a raczej w trakcie przyszedł czas na USA i w rodzinie pokazał się JEEP CHEROKEE XJ 4.0 HIGH OUTPUT rok 1992
Niestety tylko takie foto się ostało, silnik 4.0 na osprzęcie MOPAR, moc 185 KM moment za***isty, skrzynia z Toyoty Supry Aisin AW4 (idioto odporna), reduktor NP 242 (najlepszy jaki montowali), mosty DANA 30 i 35 (tył z LSD), wersja bestii LIMITED, było wszystko co możliwe skóry prawdziwe, drewno też prawdziwe, pełna elektryka łącznie z fotelami, klima, abeesy i inne dupesy, autko bardzo fajne dostałem w prezencie od siorki, w momencie przejęcia przebieg 300k a mimo tego gnoił auta mocniejsze od siebie, poruszanie tym samochodem naprawdę wymagało umiejętności bo odrobina deszczu na asfalcie powodowała niesamowity taniec d*py, dzięki momentowi przekazywanemu na koła.
Niestety Mesia i Ciapka musiałem się pozbyć i stało się to w tym roku, Mesia widuję bo kolega jeździ i jest zadowolony, Cipapek poszedł w okolice Zielonej Góry jego miejsce zastąpił już plaskacz osobowy
Czyli AUDI A6 C4 2,8 QUATTRO rok 1996
to jeszcze na zimowym sandale
a to już letnia podeszwa
auto przytargane z CH w grudniu 2016 także jestem pierwszym właścicielem, na wypasie ma:
4 x elektryczne szybki
2 x jasiek
ABS
automat
klimatrnik czy jak to się pisze
skóra
4 x grzane dupska
centralny z pilotem
napęd QUATTRO
i coś tam jeszcze, jest to obecny pojazd i raczej zostanie na długo bo fajnie się nim jeździ a Q w zimie super zabawa,
autko ma przejechane 218k i raczej tak wygląda
w między czasie musiałem kupić jakiś dupowóz dla kochanie mojego i znalazł się
tak tak dobrze widzicie passerati ale nie w TeDeI tylko 1,8 20V Pb + LPG rok 1998, auto kupione od znajomego z przebiegiem 182k z automatem,
4 x elektryczne szybki
climatronic
i inne duperszwance
taki dupowóz dla dziołchy ale całkiem całkiem
Ostatnie z mojego komisu to AUDI 80 B4 1,9 TDI rok 1992
auto kupione jako zabawka i nią się stała na tyle poważnie że została zarejestrowana jako zabytek, autko miało 290k na liczniku, trochę było poprzerabiane przez poprzednika ale trzeba to zmienić, zamiast korbotronika z przodu są elektryczne szybki, zamiast radia 1 DIN jest 2 DIN ale jak widać na foto trochę ch ujowo to zrobił także temat jak najbardziej do ogarnięcia, ogólnie to jest wersja bieda edyszyn, zawias obniżony przy pomocy fleksy, będzie EIBACH -40mm, zawias ma być na polibuszu, czips do ECU na 120 KM i ogólne dopieszczanie zabaweczki, powiem Wam daje dziadostwo frajdę z jazdy Jak widać wole starą motoryzację bo ma to COŚ.
No i większa siostra 80 tki też dorobiła się zabytku i teraz nazywa się AUDI C4 QUATTRO
Edytowany przez DamianSz, 07 sierpnia 2017 - 18:04.