Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przełożenia tylnego mostu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sebok77

sebok77
  • 29 postów
  • Dołączył: 15-10-2014
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 lipca 2017 - 14:55

Witam, szukam na forum ale nie stety nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Otóż czy jest sposób sprawdzenia przełożeń dyfra bez zdejmowania tylnej obudowy ? na obudowie znalazłem tylko takie oznaczenia : 90446890 20/05 94 2075 1-3





#2 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 lipca 2017 - 15:18

jest sposób. Podnosisz auto, zaznaczasz sobie kreskę na kole, i zaczynasz kręcić wałem. Liczysz ile zrobisz obrotów wałem aby koło wykonało jeden pełen obrót i wychodzi Ci jakie masz przełożenie :)



#3 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 lipca 2017 - 15:30

Można też sprawdzić przez vin

#4 OFFLINE   sebok77

sebok77
  • 29 postów
  • Dołączył: 15-10-2014
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 lipca 2017 - 16:28

wyszło nie całe trzy i pół obrotu 



#5 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 lipca 2017 - 17:52

wyszło nie całe trzy i pół obrotu 

jak nie całe 3.5 obrotu to może to być przełożenie 3.45 czyli dyfer od diesla,ponieważ przy 3.0V6 wypadało żeby był 3.70, 3.90 ewentualnie 4.22.

Dzięki przełożeniu 3.45 silnik ma ciężej w rozpędzaniu się ale podczas jazdy w trasie ma nieco niższe obroty silnika co może nieco obniżać spalanie,ale w trybie miejskim silnik pije więcej niż powinien.Przez ten dyfer omega jest mułowata i doradzam zmianę na inne przełożenie



#6 OFFLINE   sebok77

sebok77
  • 29 postów
  • Dołączył: 15-10-2014
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 lipca 2017 - 23:18

 mój dyfer w MV6 się skończył a ten dyfer wymontowany z 2.5 v6 . A jak można sprawdzić czy dany dyfer posiada szperę ?


Edytowany przez sebok77, 25 lipca 2017 - 23:21.


#7 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 lipca 2017 - 07:07

trzeba wyjął półoś i zobaczyć czy w środku masz jedną ośkę czy dwie krzyżujące się ;)

 

Ewentualnie testy drogowe ;)



#8 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 26 lipca 2017 - 22:31

Ja mam na sprzedaż sprawny dyfer bez wycieków z MV6 3.0 z 95 roku