Witam, szukam na forum ale nie stety nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Otóż czy jest sposób sprawdzenia przełożeń dyfra bez zdejmowania tylnej obudowy ? na obudowie znalazłem tylko takie oznaczenia : 90446890 20/05 94 2075 1-3
Przełożenia tylnego mostu
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2017 - 15:18
jest sposób. Podnosisz auto, zaznaczasz sobie kreskę na kole, i zaczynasz kręcić wałem. Liczysz ile zrobisz obrotów wałem aby koło wykonało jeden pełen obrót i wychodzi Ci jakie masz przełożenie
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2017 - 17:52
wyszło nie całe trzy i pół obrotu
jak nie całe 3.5 obrotu to może to być przełożenie 3.45 czyli dyfer od diesla,ponieważ przy 3.0V6 wypadało żeby był 3.70, 3.90 ewentualnie 4.22.
Dzięki przełożeniu 3.45 silnik ma ciężej w rozpędzaniu się ale podczas jazdy w trasie ma nieco niższe obroty silnika co może nieco obniżać spalanie,ale w trybie miejskim silnik pije więcej niż powinien.Przez ten dyfer omega jest mułowata i doradzam zmianę na inne przełożenie
#6 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2017 - 23:18
mój dyfer w MV6 się skończył a ten dyfer wymontowany z 2.5 v6 . A jak można sprawdzić czy dany dyfer posiada szperę ?
Edytowany przez sebok77, 25 lipca 2017 - 23:21.
#7 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2017 - 07:07
trzeba wyjął półoś i zobaczyć czy w środku masz jedną ośkę czy dwie krzyżujące się
Ewentualnie testy drogowe
#8 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2017 - 22:31
Ja mam na sprzedaż sprawny dyfer bez wycieków z MV6 3.0 z 95 roku