Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szarpanie spalanie oleju auto z kluczykiem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   konrad.krzywicki

konrad.krzywicki
  • 2 postów
  • Dołączył: 19-07-2017
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 19 lipca 2017 - 18:27

Rok:2002
Silnik:2.2i Gaz
Witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy ale posiadaczem omegi od dwóch lat. Do tej pory radzilem sobie sam ale teraz rozłożyłem ręce i już nie mam siły z nią walczyc. Powiem w czym tkwi problem. Mianowicie omega spalała mi kiedyś olej. Przeszła remont nowe pierścienie głowica zrobiona miało być lepiej nie pomoglo. Spalała jakieś pół litra na tysiąc. Dodam że jestem dynamicznym kierowca. Teraz od dłuższego czasu borykam się z kilkoma problemami . Mianowicie . Odpalam auto jadę sobie stoję na światłach trzymam hamulec bo to automat i silnik pracuje pracuje aż nagle czuć delikatne podrygi i zapala się kontrolka auta z kluczykiem. Ujade kilometr i gsnie. I znów dojadę do świateł postoje chwilę i kluczyk spowrotem. Nie jest to regułą bo czasami poprostu nic się nie zapala. Wczoraj zapaliło mi się to z kluczykiem a za chwilę check i 3gary. Wyłączyłem włączyłem i było dobrze jak się jedzie nie ma absolutnie problemu ze spadkiem mocy nic. Tylko na tych postojach i to czasami. Kolejna sprawa zaczęła mi naprawdę ostro brać olej do tego stopnia że wypluwa go przez rurę wydechowa . Klawiatura uszczelniona i moje pytanie co robić ludzie kochani pomóżcie bo brak sił ... Cewka jest nowa Boscha nic nie zmieniło się świece nowe nic nie zmieniło się ... Może to EGR o którym tyle czytam ... Dodam że przy wyprzedaniu i wyższych obrotach potrafi zadumic na czarno .. tak przyjrzałem się to nie jest niebieski dym tylko czarny . Pow