Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Konserwacja podwozia

konserwacja rdza konserwacja podwozia krom

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   XBSmario

XBSmario

    Ω MV6

  • 220 postów
  • Dołączył: 05-10-2009
  • Skąd: Puławy
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 lipiec 2017 - 13:10

Szanowni

Przed zimą chciałbym oddać swoją Czarną na konserwację podwozia.

Podobno są dwie metody.

1. Pierwsza to mechaniczne oczyszczenie rdzy i nałożenie preparatu antykorozyjnego.

2. Druga metoda to nakładanie różnych preparatów penetrujących bez mechanicznego czyszczenia i nałożenie preparatu antykorozyjnego.

 

Firma krom zajmuje się takimi zabezpieczeniami podwozi:

http://krown.pl/

Zastanawiam się czy nie skorzystać.

 

Czy miał ktoś do czynienia z drugą metodą i mógłby się wypowiedzieć w temacie jej skuteczności?


Edytowany przez XBSmario, 17 lipiec 2017 - 13:12.




#2 OFFLINE   cwil13

cwil13
  • 26 postów
  • Dołączył: 08-01-2014

Napisany 26 lipiec 2017 - 14:17

Wystarczy odpalic yt i mozesz to w wolne popoludnie samemu zrobic;) ja w mojej sugerowalem sie wlasnie tak

#3 OFFLINE   bumerolo

bumerolo
  • 64 postów
  • Dołączył: 09-11-2016
  • Skąd: Anglia
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 lipiec 2017 - 19:09

Ja robiłem pierwaszym sposobem i wyszło super.Tylko man zrobiona pełna konserwację drzwi maska klapa tylna i wszystkie plastiki z nadkoli ściągane i progi tak samo tam gdzie dało się dojść to zrobiona konserwacja polecam auto 2 lata temu to robiłem i nie ma śladu rudej

#4 OFFLINE   andree_e34

andree_e34
  • 15 postów
  • Dołączył: 09-10-2017
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 grudzień 2017 - 14:42

Zależy ile chcesz wydać i czy chcesz przywrócić stan fabryczny czy uspokoić sumienie. Co do drugiej metody to zwykłe bajki, trawienie i pasywacja luźnej rdzy oraz położenie na to konserwacji zamaskuje jedynie problem. Koszt roboty podwozia i profili na porządnych materiałach bez robocizny to około 3k jeśli jest co ratować, niestety. Zerknij chociażby na to co się dzieje w okolicach przedniego wózka i podłużnic. Omega ma nie tylko słabej jakości stal, ale też wiele wad konstrukcyjnych jak spływy, czy oszczędność mastyk na wielu zgrzewach i otworach technologicznych :( Trzeba to wszystko zdemontować, zedrzeć konserwację, wypiaskować, wtyrawić, zapodkładować, etc. Jeśli nie masz jakiś planów aby auto zostało na dłużej to zrób jak mówi cwil, szczotka na wiertarkę, tarcza nylonowa, pasywator, podkład i konserwacja, wyjdzie 5 razy taniej i nie gorzej.







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: konserwacja, rdza, konserwacja podwozia, krom