Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,5 DTI!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Guciu

Guciu
  • 2 postów
  • Dołączył: 07-06-2017
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 lipiec 2017 - 11:11

2001Rok:
Silnik:2,5DTI! 


Witam! mam mały problem.. Kupiłem Omega jakies 3-4 miesiące temu, lecz od początku brakowalo jej mocy, wszystkie węże są szczelne zawór EGR jest zaślepiony , wymienilem ostatnim czasem Kolektor ssący który był wczesniej cały poklejony nie wiadomo z jakiego powodu..  Mam porownanie bo miałem wczesniej 2,5 TD i wiem jak chodziła, i za cholere nie mam pojęcia co może byc tego przyczyna .. czasami na biegu 1-2 przy rospędzaniu ją szarpie 40-60 km , macie pomysł co może to byc :>?





#2 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 923 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lipiec 2017 - 13:29

jakies inne objawy jak np kopcenie ? mialem troche inny problem ze raz szla raz nie niezaleznie od pogody i innych czynnikow i okazalo sie ze ktos grzebal przy turbie i przekrecil o 0.2 bara i komputer ja odcinal po wyregulwaniu niebo a ziemia



#3 OFFLINE   Guciu

Guciu
  • 2 postów
  • Dołączył: 07-06-2017
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 lipiec 2017 - 17:59

jak ma juz ponmad około 3,2 obrotów to dopiero ja cos zaczyna brac , ale  przy obrotach około 3,5 zaczyna kopcic na czarno



#4 OFFLINE   Dziadek13

Dziadek13
  • 26 postów
  • Dołączył: 17-05-2011
  • Skąd: Mysłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lipiec 2017 - 18:33

Ja przypuszczam że przepływka nie wydala stąd czarny dym lub czujnik obrotu wału.



#5 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4321 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipiec 2017 - 05:01

Ja przypuszczam że przepływka nie wydala stąd czarny dym lub czujnik obrotu wału
z odpietą powinna iść a czujnik niema nic do tego

#6 OFFLINE   Dziadek13

Dziadek13
  • 26 postów
  • Dołączył: 17-05-2011
  • Skąd: Mysłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipiec 2017 - 13:16

czujnik niema nic do tego

Czujnik obrotu wału uszkodzony do szarpania jak najbardziej szczególnie jak się rozgrzeje, bo skąd bierze sygnał obrotów pompa wtryskowa.

Bez przepływki tylko test ale jazda to już nie, a czarny dym to przepływka,nieszczelny układ dolotowy no i puszczające olej turbo, i to na tyle.


Edytowany przez Dziadek13, 18 lipiec 2017 - 13:17.


#7 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4321 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipiec 2017 - 18:45

bo skąd bierze sygnał obrotów pompa wtryskowa
ale w tym silniku niema pompy wtryskowej

#8 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3152 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipiec 2017 - 18:53

a czujnik doładowania działa?