Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana silnika i brak mocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 lipca 2017 - 03:31

Rok:1999
Silnik:2,5 

Witam kupilem omege b 99 rok juz po lifcie tzn buda ale silnik jest jeszcze starym 2.5, wszystkie wtyczki sa juz inne. Problem w tym ze silnik byl uszkodzony dlatego tez kupilem silnik od vectry 2.5 v6 97r. Przelozylem miski i osprzet. Wszystko zostalo zamontowane w aucie.P roblem w tym ze na padnietym silniku prucz tego ze pukaly tylko panewki wszystko inne chodzilo ok,  a na silniku od vectry mam problem, na wolnych obrotach dziala pieknie schody robia sie wtedy gdy dodaje gazu silnik zaczyna pracowac jakby jak by nie palil na jeden gar. Po podloaczeniu do kompa zauwazylem ze strona kierowcy tzn Sada lambda pracuje ale bardziej ospale od drugiej, zostala wiec wymieniona, lewego powietrza nie lapie i dalej to samo. Jeszcze przed montaRzem wyciolem odkurzacz. W silniku są nowe swiece jedno elektrodowe bosch. Pomocy co moze byc przyczyna.


Edytowany przez brx1286, 10 lipca 2017 - 10:51.




#2 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lipca 2017 - 07:35

Po pierwsze to proszę zastosuj interpunkcje, bo przeczytać ten post to wyzwanie...

 

A po drugie, powiedz mi czy osprzęt przekładałeś ze starego silnika i wszystkie czujniki?



#3 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 lipca 2017 - 10:42

Wielkie sory, pisalem z telefonu wszystkie czujniki tak i osprzęt też. Mierzylem też cisnienie na cylindrach i wszystko jest ok. Czytalem gdzis ze moga to byc kable i swiece, ze trzeba zastosowac dwuelektrodowe


Edytowany przez brx1286, 10 lipca 2017 - 10:45.


#4 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 lipca 2017 - 16:45

a wtyczek od sond nie zamieniłeś stronami?

Przewód od czujnika wału nie może być blisko cewki i przewodów WN


Edytowany przez robert514, 10 lipca 2017 - 16:50.


#5 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 lipca 2017 - 17:05

Sondy na pewno nie ale kabel jest blisko przewodów czy to wpływa bardzo drastycznie na prace