Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5v6 hamownia

hamownia pomiary tuning 2.5 v6 wałki 3.0 wałki ecu od 3.0

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1008 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 sierpień 2017 - 17:18

Kolejny pomiar
Tym razem walki wydechowe A od x30xe wlozone na wydech
doszlo pare koni i Nm
mam uczucie ze lepiej sie wkreca miedzy 2 a 3 tys 20170816_180559.jpg

to ile teraz koników wyszło?

Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

 


#22 OFFLINE   kokoszon

kokoszon
  • 109 postów
  • Dołączył: 02-11-2010
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 sierpień 2017 - 17:33

Załączony plik  Bez tytułu.jpg   46,8K   10 pobrań

200 kucy i 240 NM

 

jeszcze czekam na puszkę na pająki


kurde nie wiem dlaczego tak zmniejsza jakosc zdjec ktore wklejam

wrzucać na zewnętrzny hosting?



#23 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 305 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 sierpień 2017 - 18:31

Lepiej wrzuć bo nawet z lupą ciężko cokolwiek zobaczyć :D
 



#24 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1008 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 sierpień 2017 - 19:50

To już ładny wynik

Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

 


#25 OFFLINE   kokoszon

kokoszon
  • 109 postów
  • Dołączył: 02-11-2010
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 wrzesień 2017 - 19:12

Wrzucam jeszcze raz zdjecia:

Ecu od 3.0 na benzynie i ecu od 3.0 na lpg

2hzgv8x.jpg

 

 

Z odłączonymi lambdami a drugi pomiar bez puszki filtra:

208u2l0.jpg

 

Pomiar z odłaczonymi lambdami gaz ustawiony na afr

2jcy41x.jpg

 

Pierwszy tylko wałki G ssace od 3.0 a drugi wałki G oraz A czyli i ssace i wydechowe od 3.0

2z6w7zb.jpg


Na razie nie mam puszki na pająki ale wpadł mi w ręce regulator ciśnienia paliwa z omegi 3.2 

1zqsowj.jpg

 

3.8 bara

 

W planach też jest zmiana na dwa wałków wydechowych aktualnie A na wałki G.

Podobno brytyjska policja jezdziła na G + G



#26 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 305 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 wrzesień 2017 - 19:23

Z tego wynika, że EKU od 3.0 nic nie daje bo od 2.5 jest w stanie się zaadoptować do zmiany?
Wykres na GA trochę dziwaczny bo max moment jest dostępny o 2tyś obrotów niżej? ale może to taka charakterystyka silnika ;)
Tak czy inaczej wynika z tego, że warto wymienić oba wałki pomimo tego, że na samych G da się jeszcze coś pociągnąć jeśli chodzi o obroty.

Ps. Da się coś jeszcze na pewno ugrać robiąc strojenie i ten dołek zlikwiduje ;) Masz tam kogoś kto ogarnia temat?

 

Szacun za chęci ;) i informacje dla potomnych :)


Podobno brytyjska policja jezdziła na G + G

To byłby hicior sezonu :D





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: hamownia, pomiary, tuning, 2.5 v6 wałki 3.0, wałki, ecu od 3.0