Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Swap Omegi B z silnika 3,0V6 na R6 C30SE 3.0 24V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 czerwca 2017 - 19:37

Witajcie,zainteresował mnie temat swapu z 3.0 V6 na 3.0 R6 C30SE 24V.Wiem że siedzą już takie swapy i ciekawi mnie co trzeba wykonać żeby to chodziło.Zastanawiam się czy nie pójść w tę stronę,albo ewentualnie łatwy przeszczep na 3.2V6,ale to nie o nim temat.





#2 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 czerwca 2017 - 07:28

był kolega Mariusz który to zrobił kiedyś i opisał na forum.

 

Z ciekawostek jak dobrze pamiętam to musiał drążek środkowy zmienić



#3 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 czerwca 2017 - 07:39

Tu masz wątek o takim swapie http://forum.omegakl...kld#entry468787


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p