Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pytania przed zakupem.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   geniusz

geniusz
  • 4 postów
  • Dołączył: 16-05-2017
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 maj 2017 - 02:04

Witam.

Obecnie mam zafirę ale potrzebuję czegoś bardziej komfortowego i myślę o oplu omego.

W związku z tym mam kilka pytań do Was.

1. Silnik 3.0 czy 3.2 jakie zalety wady który bardziej polecacie.

2. Skrzynia automatyczna kto jest producentem Japonia Europa Ameryka.

3. Ilu jest biegowa 4 czy 5 przełożeń (do przodu)

4. Zawieszenie było tylko klasyczne mechaniczne czy też były wersje z pneumatyką?

O inne rzeczy nie pytam bo pewnie to klasyka zwłaszcza spalanie :) czy zagazowanie

Auto mi się podoba może ktoś wie o jakimś egzemplarzu aby polecić.

Zależy mi głównie na silniku który lepszy.

Ewentualnie proszę o kilka porad co sprawdzić przed kupnem czy np cieknie maglownica albo inne kluczowe elementy aby sprawdzić.

 

 





#2 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 maj 2017 - 08:38

3.2 lepszy
automat 4 biegowy ( produkcji nie znam), zawiecha z przodu klasyk - mcperson, z tyłu wielowachacz, co do pneumatyki to były w kombi pompowane amortyzatory tylne ( tylko aby auto miało tę samą wysokość po załadunku) ale nie bój się, płynie po drodze ja c5 na hydro

#3 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1010 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 maj 2017 - 10:34

W sedanie też jest nivo

Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

 


#4 OFFLINE   geniusz

geniusz
  • 4 postów
  • Dołączył: 16-05-2017
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 maj 2017 - 15:15

Z tego co widzę, to nivo w Oplu jest w miarę tanim rozwiązaniem w sensie kosztów amor 400 zł

Nie wiem jak z kompresorem bo są używki ale pewnie też nie majątek.

Jedyne co mnie martwi  w oplu to korozja ale reszta rekompensuje to.



#5 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 maj 2017 - 18:49

nivo i tak we wszystkich jest zepsute

#6 OFFLINE   geniusz

geniusz
  • 4 postów
  • Dołączył: 16-05-2017
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 maj 2017 - 21:37

A w kwestii silnika taka duża różnica jest między 3.0 a 3.2 czy to kwestia preferencji użytkownika?

Zakładam, że nie ale w czym tkwi ta różnica?


Edytowany przez geniusz, 16 maj 2017 - 22:24.